    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o Pegasusie raz jeszcze
    Date: Thu, 28 Mar 2024 01:14:24 +0100

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > wykluczasz, że te dziury mogą być celowe?

    Pisz mądrze, Wielki Brat czyta.

    Tu jest grupa prawo: Jak często/łatwo da się _udowodnić_ że są/były celowe?
    Jak to ile dziur "może" wstawiać/zostawiać USA szacuje (subiektywnie) po
    ich "paranoi" w temacie ile dziur może wstawiać ChRL w tym co jest szerzej
    używane w USA.

    Ile wywiudów po szerokim świece ma środki by takie dziury wyszukiwać?
    IMHO przynajmniej kilkanaście, jeśli nie bezpośrednio to przez
    finansowanie innych.

    Mnie ciekawi KIEDY będzie wielka medialna nagonka na ruskich/chińskich
    hakerów (nie tych co trzeba) co się do telefonów/smartfonów włamują.

    --
    A. Filip