  • 11. Data: 2021-01-29 13:53:00
    Temat: Re: Tak w temacie AED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6012e859$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.01.2021 o 10:09, J.F. pisze:
    >Generalnie dośc punktualnie jeżdzą.

    >Przecież to nawet nie jest stacja, przystanek osobowy.

    Ja tam nie wiem jak w Gdansku, ale lotnisko czesto bywa ostatnie.

    >Przecież odjechali przed pogotowiem:P

    Hm, no jakze to tak - zostawic podejrzanego bez AED?
    A jak bedzie drugi raz potrzebne ?

    Dobrze, ze sie tam znalazly jakies inne osoby, ale jakby zabraklo ?

    >Generalnie ludzie zawały na ogół przeżywają. Jeśli tylko trafią na
    >kogoś kto się nimi zajmie.

    Chyba nie tylko, patrzac na niektore wiadomosci.
    Ewentualnie - pomoc innej osoby ograniczy sie do wezwania pogotowia,
    bo wiecej i tak nie potrafi ..

    >Nie jestem pewny czy na zawał akurat AED pomoże, ale na pewno nie
    >zaszkodzi.

    J.

  • 12. Data: 2021-01-29 13:58:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 28.01.2021 o 10:01, J.F. pisze:

    >Chciałeś pociągiem do gdańska dojechać do warszawy?

    W Gdansku przesiadka :-)

    >Skąd wiesz?

    Nie wiem, ale tak biegl, jakby mial :-)

    >A nawet jak miał, to paxem pociągu będzie dopiero w pociągu:P

    No, mam pewne watpliwosci ... np w kwestii praw pasazera za
    niezrealizowanie przewozu ... jakiego pasazera, nie podstawilismy
    pociagu/samolotu/autobusu, to zaden pasazer :-)

    >Tamten też daleko nie miał.

    Ratownik mial chyba jednak dalej, choc gdzies tam sie pojawila fotka z
    kratą.

    >To głupia sprawa, jak daje sygnał do odiazdu na peronie. Raczej
    >powinien być w pociągu jak pociąg odjeżdza:P

    Glupia sprawa, ale tak jest.

    Wiecej chyba glupich spraw na kolei sie zdarza, ta jakby najmniej
    glupia, bo pociagi powolutku ruszaja.

    No i ze akurat podjechali.

    J.

  • 13. Data: 2021-01-29 19:29:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 13:58, J.F. pisze:

    > W Gdansku przesiadka :-)

    To raczej kilkuminutowy zapas masz;)

    > Nie wiem, ale tak biegl, jakby mial :-)

    Jak dla mnie to biegł jakby się miał wypierdolić;)

    > No, mam pewne watpliwosci ... np w kwestii praw pasazera za
    > niezrealizowanie przewozu ... jakiego pasazera, nie podstawilismy
    > pociagu/samolotu/autobusu, to zaden pasazer :-)

    Ale kierownik ma dbać o pasażera konkretnego pociągu:P No a jak się
    spóżnisz na pociąg to raczej trudno być jego pasażerem;)

    > Ratownik mial chyba jednak dalej, choc gdzies tam sie pojawila fotka z
    > kratą.

    Może i dalej ale dalej blisko. Zresztą sam biec nie musiał - miał koleżankę.

    > Wiecej chyba glupich spraw na kolei sie zdarza, ta jakby najmniej
    > glupia, bo pociagi powolutku ruszaja.

    Dupa;) Z otwartymi drzwiami nie ruszy:P Wiesz co jest naprawdę głupią
    sprawą na kolei - rejestr zagubionych wagonów:P Tak potrafią zgubić wagon;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-01-29 19:40:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 13:53, J.F. pisze:

    > Ja tam nie wiem jak w Gdansku, ale lotnisko czesto bywa ostatnie.

    Tu akurat nie.

    > Hm, no jakze to tak - zostawic podejrzanego bez AED?
    > A jak bedzie drugi raz potrzebne ?

    W sumie. Ciekawe czy zapasowe elektrody mają? BTW sprawdziłem w metrze -
    jak są dwa perony to na każdym jest AED. Na bogato.

    > Dobrze, ze sie tam znalazly jakies inne osoby, ale jakby zabraklo ?

    To by stali aż pogotowie przyjedzie.

    > Chyba nie tylko, patrzac na niektore wiadomosci.
    > Ewentualnie - pomoc innej osoby ograniczy sie do wezwania pogotowia, bo
    > wiecej i tak nie potrafi ..

    Generalnie jeśli wezwie, to na ogół do przyjazdu łapiduchów dotrwa,
    potem już z górki. Oczywiście jak nie masz powyżej 70, bo wtedy to już
    słabiej.

    Update - pomoże.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-01-29 19:46:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >To raczej kilkuminutowy zapas masz;)

    No i o kilka minut nie mam pretensji ... a jakby trzeba bylo ratowac
    godzine ?

    >Ale kierownik ma dbać o pasażera konkretnego pociągu:P

    Kupil bilet na ten pociag, czasem nawet bardzo konkretnie na ten.

    >No a jak się spóżnisz na pociąg to raczej trudno być jego pasażerem;)

    No wlasnie ...

    >Może i dalej ale dalej blisko. Zresztą sam biec nie musiał - miał
    >koleżankę.

    Ktora w koncu poszla pomoc, o ile pamietam.

    >Dupa;) Z otwartymi drzwiami nie ruszy:P

    Taka nowosc ? Dawniej ruszal.

    >Wiesz co jest naprawdę głupią sprawą na kolei - rejestr zagubionych
    >wagonów:P Tak potrafią zgubić wagon;)

    Wcale sie nie dziwie ... gdzies jest lecz nie wiadomo gdzie :-)

    Ale ja np o przypadku smierci rajdowca na przejezdzie - gdzies tam
    przy okazji mowili, ze jak droznik dostanie telefon aby zamknac
    szlaban, to wpisuje to do zeszytu i idzie zamykac.
    Potwierdzenia zamnkiecia nie przewiduje sie. Kolej, drogi panie,
    dziala niezawodnie :-)

    J.

  • 16. Data: 2021-01-29 20:14:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2021 o 19:46, J.F. pisze:

    > No i o kilka minut nie mam pretensji ... a jakby trzeba bylo ratowac
    > godzine ?

    To co - miałbyś pretensję, że go ratowali?

    > No wlasnie ...

    Może jesteś wtedy pasażerem konkretnego przewoźnika, ale nie konkretnego
    pociągu, do którego nie wsiadłeś:)

    > Ktora w koncu poszla pomoc, o ile pamietam.

    Więc się dało.

    > Taka nowosc ? Dawniej ruszal.

    No a teraz wstapiliśmy do europy i doszli do wniosku, że jazda z
    otwartymi drzwiami to azjatyckie klimaty, a tu jest europa.Trochę
    rozumiem, ale dla mnie od kiedy nie można otworzyć okna to kolej
    straciła swój urok.

    > Wcale sie nie dziwie ... gdzies jest lecz nie wiadomo gdzie :-)

    Mnie jednak trochę zaskakuje jak można pogubić wagony. W sumie mniej
    zaskakuje jak pomyślisz, ze ruscu zgubili dwa promy kosmiczne a na
    kolejne dwa zawalił się hangar;)

> [...]
    > wpisuje to do zeszytu i idzie zamykac.
    > Potwierdzenia zamnkiecia nie przewiduje sie. Kolej, drogi panie, dziala

    Przy ręcznej obsłudze to nie wiem. Przy automatach jest we wszystkich
    nowych kontrola położenia rogatek i jak coś jest nie tak to na topach
    będzie ograniczenie do 20.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-01-30 05:16:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nic. Jak mam coś ważnego, to zakładam zapas. Na lotnisko nie dało się
    > spóźnić z tego powodu, bo to stacja koło lotniska:P

    Czepiasz się. Dosiadł się do Ciebie w pociagu arystokrata z Nigerii i po
    krótkiej rozmowie obdarzył zaufaniem skutkującym ofertą 100tys USD,
    które odziedziczył w spadku po zmarłym wuju, o ile tylko w ciągu 30 min
    wypłacisz z bankomau ABN Amro 1000 zł, koniecznych dla opłacenia
    urzędnika w Nigerii aby dokonał przelewu na konto, w HSBC, które
    musiałbyś założyć w Poznaniu. Przerabiałeś już to wcześniej, więc
    normalnie byś zdąrzył, a tu taka kicha. I kto za to zapłaci?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2021-01-30 08:01:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > musiałbyś założyć w Poznaniu. Przerabiałeś już to wcześniej, więc
    > normalnie byś zdąrzył, a tu taka kicha. I kto za to zapłaci?

    No tym razem nie ja;)

    --
    Shrek