  • 1. Data: 2009-11-09 10:06:51
    Temat: gsr600 i kilka pytan
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    witam.
    chcialbym sie dowiedziec jaki olej do tego moto.wiem ze juz wiele razy
    bylo, naczytalem sie juz tyle o olejach ze mam metlik w glowie:)
    moto ma 11tys najechane (na 100% bo mial 0 przebieg jak go kupilem:) no i
    chcialbym syntetyk 10w40 tak jak w instrukcji:)
    ale jaki ten olej? mozecie mi polecic jakies marki symbole itd??:)
    chce tez wymienic swiece te standardowe cr9e beda ok? bo nie wiem jakies
    irydoe sa ale cenowo wymiataja.jest jakas roznica???? i filtr oleju moze mi
    ktos model podac jaki pasuje??????
    moze macie namiary na jakies sklepy gdzie przez ne moge to kupic?????lub w
    wwie gdzie ewentualnie okolicach.
    no i ostatnie pytanie:):)
    jakis czas temu pisalem o xenonach.super, zamontowalem wszystko pieknie
    ladnie ale jakies zacmienie mnie wzielo i przewod zakonczony takim szerokim
    wejsciem chyba od przekaznika (z ktorego idzie przewod + do aku) - to chyba
    przekaznik?:):) podlaczylem odwrotnie na sek i bezpiecznik strzelil ktory
    jest wlasnie do aku z przekaznika i rdugi w moto sie skopcil od dlugich
    swiatel.no i teraz kupa nie ma dlugiego swiatla czyli z bixenonu zrobil sie
    xenon:):):) mijania dziala normalnie ale po przelaczeniu na drogowe swiatlo
    gasnie. czy moglm spieprzyc przekaznik czy cos ewentualnie moge jeszcze
    sprawdzic/zrobic????
    dzieki z gory za pomoc.
    pozdrawiam
    artur

  • 2. Data: 2009-11-09 10:40:21
    Temat: Re: gsr600 i kilka pytan
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Lis, 11:06, Sztajfa <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > chcialbym syntetyk 10w40 tak jak w instrukcji:)
    > ale jaki ten olej? mozecie mi polecic jakies marki symbole itd??:)
    Tutaj to raczej dowolnosc, chociaz za chwile pewnie odezwa sie ci co
    leja samochodowe oleje. Przykladowo do wyboru masz Motul 300V, Castrol
    Power1 Racing, Valvoline Synpower czy Mobil1 Racing (kolejnosc
    przypadkowa). Najdrozej wychodzi Motul, ja leje Castrola :-)
    > chce tez wymienic swiece te standardowe cr9e beda ok? bo nie wiem jakies
    > irydoe sa ale cenowo wymiataja.jest jakas roznica???? i filtr oleju moze mi
    > ktos model podac jaki pasuje??????
    Jak nie chce Ci sie kupowac swiec co 12kkm to wez irydowe, trwalsze i
    trudniejsze do zabicia. Ponoc potrafia wytrzymac do 50kkm, ja sobie w
    tym roku zamontowalem irydowe Denso - po 17kkm czysciutkie, odstep
    miedzy elektrodami jak fabryka ustawila.
    > moze macie namiary na jakies sklepy gdzie przez ne moge to kupic?????lub w
    > wwie gdzie ewentualnie  okolicach.
    Zalezy gdzie jest Ci blizej bo jest masa sklepow/serwisow gdzie mozesz
    wszystko kupic :-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 3. Data: 2009-11-09 10:47:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sztajfa pisze:
> [...]
    > moto ma 11tys najechane (na 100% bo mial 0 przebieg jak go kupilem:) no i
    > chcialbym syntetyk 10w40 tak jak w instrukcji:)

    Mobil 1 - nigdy nie było z nim żadnych problemów. Castrol miewa wpadki,
    Toyota się wycofała z jego użycia.
    Chociaż mnie z racji lokalizacji serwisowej Michał leje Valvoline i tez
    nie narzekam.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-11-09 10:54:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Lis, 11:47, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Castrol miewa wpadki,
    Mozesz przyblizyc nieco temat? Ktorys raz to widze, na hamerykanskim
    forum tez widzialem jakies informacje o slabosciach Castrola.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 5. Data: 2009-11-09 11:37:44
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > witam.
    > chcialbym sie dowiedziec jaki olej do tego moto.wiem ze juz wiele razy
    > bylo, naczytalem sie juz tyle o olejach ze mam metlik w glowie:)

    a moglibysie podac jakies linki gdzie moge go kupic??????moze jakis sklep
    internetowy?
    dzieki

  • 6. Data: 2009-11-09 11:51:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sztajfa pisze:

    > a moglibysie podac jakies linki gdzie moge go kupic??????moze jakis sklep
    > internetowy?
    > dzieki

    Ale o co konkretnie pytasz ? I to siebie samego.

  • 7. Data: 2009-11-09 11:54:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ pisze:
    > Mozesz przyblizyc nieco temat? Ktorys raz to widze, na hamerykanskim
    > forum tez widzialem jakies informacje o slabosciach Castrola.

    O ile wiem powodował nadmierne zużycie w rozrządzie, głównie krzywek
    wałków. Temat sprzed roku mniej więcej, a że ani Toyoty ani Castrola nie
    mam/nie używam to nie drążyłem.

  • 8. Data: 2009-11-09 12:02:06
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > Ale o co konkretnie pytasz ? I to siebie samego.

    sorka w pracy jestem i czasem musze szybko napisac i zamknac itd:):):)
    inwigilacja:):)
    jakis sklep internetowy ktory ma nie zabojcze ceny gdzie moge olej kupic i
    filtr moze i swiece.bo tak przegladam to roznice cenowe to sa naprawde
    spore:)
    pytanko jeszcze czy filtr oleju jest taki sam jak w gsxr 600?
    pzdr

  • 9. Data: 2009-11-09 12:02:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Lis, 12:54, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > O ile wiem powodował nadmierne zużycie w rozrządzie, głównie krzywek
    > wałków. Temat sprzed roku mniej więcej, a że ani Toyoty ani Castrola nie
    > mam/nie używam to nie drążyłem.

    O to zaciekawiles mnie i moje pogryzione walki rozrzadu. Chyba czas
    sie przerzucic na Motula i zainwestowac te 20zl wiecej za litr.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 10. Data: 2009-11-09 19:55:26
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    Sztajfa pisze:
> [...]
    > chcialbym syntetyk 10w40 tak jak w instrukcji:)
    > ale jaki ten olej? mozecie mi polecic jakies marki symbole itd??:)

    ja do swojego leje Motul 300V 10W40

> [...]
    > gasnie. czy moglm spieprzyc przekaznik czy cos ewentualnie moge jeszcze

    tu Ci nie pomogę, bo jestem przeciwnikiem montowania ksenonów do
    standardowych kloszy lamp (oślepia innych i jest niezgodne z
    przepisami), ja nie lubię być oślepiany, więc innych też staram się nie
    oślepiać...

    pozdrawiam
    Sherlock