  • 21. Data: 2023-10-19 23:40:55
    Temat: Re: "gumowa" powłoka termoprzewodząca w domowych warunkach
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2023 21:49, ptoki (ptoki) wrote:
    > Sylikon. Zwykly.

    Jakiś pomysł na w miarę równe rozprowadzenie?

    Mam głównie doświadczenia łazienkowe i wychodzi to bardzo przciętnie,
    szczególnie cienkie warstwy. Co prawda wygląd ma niewielkie znaczenie,
    ale skoro już, to może jest jakiś sensowny patent na to?

    Co do psikanych, widzę same smary, ale może jest jakaś wersja
    "zastygająca", jak silikon łazienkowy?

  • 22. Data: 2023-10-20 22:26:33
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, October 19, 2023 at 4:41:26 p.m. UTC-5, heby wrote:
> [...]
    > ale skoro już, to może jest jakiś sensowny patent na to?
    >
    > Co do psikanych, widzę same smary, ale może jest jakaś wersja

    Nie, smar silikonowy to nie to co chcesz. on zrobi ci dokladnie odwrotnie

    Ja sylikon smarowalem normalnie szpachelka albo karta bankomatowa.
    Mozesz go przykryc folia i rozsmarowywac przez nia. Wyjdzie nieco gladziej. Potem
    folia powinna odejsc czysto.
    Ale sprawdz najpierw. Jak nie masz opilkow metalowych to daj nieco drobnego piasku.
    Tez pomoze na przyczepnosc.