  • 1. Data: 2010-07-19 20:11:46
    Temat: iPhone 3GS - problem z caller ID i bluetooth?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ostatnio w orange rozdawali iPhone'y, a że bardzo mnie urzekł mechanizm
    wybierania głosowego (nie trzeba tworzyć etykiet głosowych dla każdego
    wpisu) to wziąłem ;)

    I teraz... no nic, zaczęły się problemy. Mniejsza o synchronizację poczty
    czy wyszukiwanie, bo to niby bajery (choć mogłyby działać), ale jedno mnie
    bardzo zaniepokoiło: gdy ktokolwiek do mnie dzwoni, na ekranie zestawu
    głośnomówiącego pojawia się "Zastrzeżony" - oczywiście nie jest to prawda,
    bo numer nie jest zastrzeżony. Wcześniej, z innym telefonem (SPV M650)
    normalnie identyfikowało numer - a jeśli nawet zestaw zgłupiał i nie miał
    kompletnej książki adresowej z telefonu to po prostu wyświetlał numer...

    Czy to jakaś wada iPhone 3GS? Trochę próbowałem szukać, ale albo utraciłem
    zdolność wyszukiwania w internecie albo iPhoniarze wymieniają się opiniami
    gdzieś z dala od wszechwidzących pająków googla...
    Komuś działa pokazywanie caller ID na zestawie HF?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-07-19 20:53:29
    Temat: Re: iPhone 3GS - problem z caller ID i bluetooth?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 20:11:46 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Czy to jakaś wada iPhone 3GS? Trochę próbowałem szukać, ale albo utraciłem
    > zdolność wyszukiwania w internecie albo iPhoniarze wymieniają się opiniami

    Nie, to nie jest wada, to jest nowy, rewelacyjny, jedyny i niepowtarzalny
    ficzer który Dżobs zrobił specjalnie dla ciebie - interfejs Bluetooth
    wyłącznie z profilem headset/handsfree.
    Pozostaje się odprężyć i przyzwyczaić, skoro w najlepszym telefonie na
    świecie czegoś nie ma, to znaczy, że rynek tego nie potrzebuje.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-07-20 09:32:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Witam,
    >
    > Ostatnio w orange rozdawali iPhone'y, a że bardzo mnie urzekł mechanizm
    > wybierania głosowego (nie trzeba tworzyć etykiet głosowych dla każdego
    > wpisu) to wziąłem ;)

    popatrz - a w nokii tez jest ten ficzer - i nawet dziala :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-07-20 09:37:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 11:32:19 +0200, AL napisał(a):
    > popatrz - a w nokii tez jest ten ficzer - i nawet dziala :)

    Nokii i jej symbianów nie lubię - więc wybór był między iPhone a jakimś HTC
    z Windows Mobile... tylko że HTC ma windowsy, a te dosyć kiepsko sobie radzą
    z niedokładnością ekranów pojemnościowych - w przeciwieństwie do iPhone'a,
    którego obsługuje się naprawdę bardzo wygodnie.

    Żeby jeszcze te iPhone'y nie były otoczone taką chorą religią i nie miały
    tylu ograniczeń pt. "bo Steve Jobs wie lepiej czego potrzebujesz w telefonie"
    to by był sprzęt idealny. A tak to jest po prostu bardzo wygodny telefon z
    małymi mankamentami... No dobra, ten brak CallerID to pierwszy poważny
    mankament, choć jak zacząłem się wgryzać w jakieś fora to wygląda na to że
    być może jest jakieś rozwiązanie. Nic to, jak znowu będzie gorsza pogoda
    i wsiądę do auta to potestuję :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944