  • 1. Data: 2014-05-12 22:21:06
    Temat: internet w zte
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    witam
    od niedawna mam ZTE v967s, korzystam z Play. Karta SIM w slocie 1 pokazuje
    sygnał 3G internet H+. Niestety internet chodzi bardzo słabo, zrywa
    połączenie, strony w przegladarce ładują się długo albo wcale. Po
    przełożeniu karty do slotu 2 sygnał G, internet E chodzi ok ale bez szału.
    Jaki może być powód , że nie działa szybszy internet. Przy połaczeniu wifi
    wszystko chodzi gładko i szybko.
    KM

  • 2. Data: 2014-05-12 22:31:44
    Temat: Re: internet w zte
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    KM pisze:
> [...]
    > szału. Jaki może być powód , że nie działa szybszy internet. Przy
    > połaczeniu wifi wszystko chodzi gładko i szybko.

    Zacząłbym od testów mierząc prędkość przy innym BTSie. Szwagierka ma
    modem LTE a od roku to chodzi jak krew z nosa (wcześniej było elegancko).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-05-13 00:22:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 May 2014 22:21:06 +0200, KM napisał(a):

> [...]
    > Jaki może być powód , że nie działa szybszy internet. Przy połaczeniu wifi

    Ty tak będziesz co wieczór zakładał nowy wątek z zadawanym w kółko tym
    samym pytaniem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2014-05-13 17:37:15
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    próbowałem w zasięgu róznych BTS-ów.

    "Ty tak będziesz co wieczór zakładał nowy wątek z zadawanym w kółko tym
    samym pytaniem?
    Pozdrowienia, Waldek Godel"

    nie sądzę aby zadanie tego samego pytania na dwóch róznych forach było
    powtarzaniem w kółko. Liczę raczej na rzeczową pomoc a nie na nic nie
    wnoszące uwagi.
    KM

  • 5. Data: 2014-05-13 17:41:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    From: "KM" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: internet
    Date: Sun, 11 May 2014 21:52:29 +0200

    From: "KM" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: internet w zte
    Date: Mon, 12 May 2014 22:21:06 +0200

    czy wiesz gdzie piszesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-05-13 18:20:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 May 2014 17:37:15 +0200, KM napisał(a):

    > nie sądzę aby zadanie tego samego pytania na dwóch róznych forach było
    > powtarzaniem w kółko. Liczę raczej na rzeczową pomoc a nie na nic nie
    > wnoszące uwagi.

    Wysłałeś pytanie 11 maja o 21:52, po czym nawet nie pofatygowałeś się wziąć
    udziału w rozmowie na temat.
    Za to 12 maja o 22:21 zacząłeś nowy wątek, z pytaniem o dokładnie takiej
    samej treści jak pierwsze.

    W dodatku wprowadzasz jakiś chory chaos w odpowiedziach, wrzucając
    odpowiedź innej osobie (o BTS) w odpowiedź na mój post, co zupełnie nie ma
    sensu a nawet nie jest specjalnie kulturalne. W dodatku masz kompletnie w..
    czymś wszelkie zasady cytowania, konfigurowania czytnika, usuwania
    sygnaturek czy oznaczania swojego własnego podpisu.

  • 7. Data: 2014-05-13 18:33:11
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    przepraszam za zamieszanie. Nie widziałem i nadal nie widzę na forum mojego
    pytania oraz odpowiedzi z 11 maja.
    KM

  • 8. Data: 2014-05-13 20:56:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 May 2014 18:33:11 +0200, KM napisał(a):

    > przepraszam za zamieszanie. Nie widziałem i nadal nie widzę na forum mojego
    > pytania oraz odpowiedzi z 11 maja.

    Może dlatego, że to nie jest forum?

  • 9. Data: 2014-05-13 21:34:39
    Od: "KM" <m...@p...onet.pl>

    dobrze grupie, rozumiem, że teraz dobrze

  • 10. Data: 2014-05-14 05:32:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <pvt30uaf621t$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote: