  • 1. Data: 2013-01-16 12:42:24
    Temat: [it] Na komórki tyle co na stacjonarki, a przychodzące nadal bezpłatne
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=27295&m=0

    Telecom Italia, dawny włoski monopolista stacjonarny, zrównuje od
    kwietnia ceny minuty połączenia na telefony stacjonarne i komórkowe.
    Jednocześnie podnosi cenę abonamentu, ale tylko o wskaźnik inflacji.

    Zrównanie cen połączeń stacjonarnych i komórkowych oznacza, że te drugie
    będą tańsze o połowę niż dotychczas. To pierwszy telekom w Europie,
    który zdecydował się na taki krok, który stał się możliwy dzięki
    spadkowi stawek MTR w okolice 1 eurocenta.

    I co, jakoś nie wprowadzili płatnych przychodzących na komórki ;-).

    Idąc za ciosem, czyżby zanosiło się w Europie na jednolitą "przestrzeń
    numeracyjną" na wzór wujciosamowy :-)?

    Przemek

  • 2. Data: 2013-01-16 13:39:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dla mnie to wszystko abstrakcja - abonament wystarczajacy na pokrycie
    kosztow DATA i 'rat za telefon' ma 10 razy wiecej minut niz dzwonie.

    MJ

  • 3. Data: 2013-01-17 00:10:27
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-01-16 13:39, Użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > Dla mnie to wszystko abstrakcja - abonament wystarczajacy na pokrycie
    > kosztow DATA i 'rat za telefon' ma 10 razy wiecej minut niz dzwonie.

    Masz źle dobrany plan taryfowy ;-)?

    Przemek