  • 1. Data: 2017-07-13 12:50:41
    Temat: jak najtaniej z wifi na kabel lan?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    mam dostarczany internet przez wifi. Mamy 21 wiek, każdy komp ma wifi,
    jak niema to karta wifi kosztuje parę złotych. Ale w tej lokalizacji
    muszę podłączyć kamery i rejestrator (sprzęt już jest) który niema wifi.
    na początek użyłem starego laptopa, działa, ale mało stabilnie. niemam
    czasu na próby tymbardziej że problemy zdarzają się raz w tygodniu
    Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą
    intetrnet wifi a oddadzą go w kablu lan?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-07-13 12:55:38
    Temat: Re: jak najtaniej z wifi na kabel lan?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-13 o 12:50, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą
    > intetrnet wifi a oddadzą go w kablu lan?

    Są.
    Router powinien mieć tryb pracy klienta.

    http://www.dipol.com.pl/tryby_pracy_access_pointa_na
    _przykladzie_urzadzenia_tp-link_tl-wa500g_bib505.htm

  • 3. Data: 2017-07-13 17:08:14
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/07/2017 11:50 AM, ToMasz wrote:
> [...]
    > na próby tymbardziej że problemy zdarzają się raz w tygodniu
    > Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą intetrnet

    Ja mam u siebie range extender (TL-WA730RE) i do niego kablem podlaczony
    switch a do niego kamere, i kilka innych urzadzen.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 4. Data: 2017-07-13 21:48:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą
    > intetrnet wifi a oddadzą go w kablu lan?

    Najprostszy to coś w stylu np. TPlink TL-WR802N

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-07-14 12:24:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-13 o 21:48, Irokez pisze:

    > Najprostszy to coś w stylu np. TPlink TL-WR802N

    Może być.
    Ale można też znaleźć coś z odzysku za kilkanaście zł. ze switchem z
    czterema portami Ethernet.

  • 6. Data: 2017-07-14 16:48:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "t-1" oka64o$rs0$...@n...news.atman.pl

    > Ale można też znaleźć coś z odzysku za kilkanaście zł. ze switchem z czterema
    portami Ethernet.

    Nowy (150 Mb/s z 1 RJ45 + 4 RJ45) w Auchan widziałem za 3 dychy pln.
    Nie sprawdziłem, czy ma APC, ale imo teraz trudno o nowy bez APC.
    Zatem z odzysku to raczej za kilka pln. :) I to raczej z zakresu
    (2,5> nie z zakresu (5,9>... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 7. Data: 2017-07-15 20:39:40
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > Czy są jakieś (stare?) routery, albo inne sprzęty które przyjmą intetrnet
    > wifi a oddadzą go w kablu lan?

    W charakterze brakującego kabla używam w domu starego, pancernego Linksysa
    WRT54GL (z Tomato), w pracy jakiegoś niskobudżetowego Edimaxa, u teściowej
    równie taniego TP-linka TL-WR720N - wygląda na to, że w zasadzie każdy
    router z w miarę współczesnym firmware może robić za "bridge" - antenką
    wlata, kablem wylata. Burdel jest tylko w terminologii - o ile w Tomato ten
    tryb nazywa się po bożemu "Wireless Ethernet Bridge", o tyle w Edimaxie - o
    ile dobrze pamiętam - bez sensu "gateway cośtam". Ale w obu przypadkach
    działa, tyle że raczej na stałym IP.

    JoteR

  • 8. Data: 2017-07-19 09:07:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I z jakim szyfrowaniem? Bo tu bywa pies pogrzebany.

    -----