  • 1. Data: 2012-02-01 12:40:50
    Temat: jak sprawdzic czcionke?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    witam

    jesli w definicji CSS czcionki mam:

    font-family: Arial, Verdana, "Bitstream Vera Sans", "DejaVu Sans",
    Tahoma, Geneva, sans-serif;

    czy jest jakis sposob by sprawdzic ktora czcionke de facto uzyla
    przegladarka?

    chodzi mi o sprawdzanie we wlasnym zakresie (ale jak da sie to np
    odczytac javascriptem u osob odwiedzajacych strone tez byloby fajnie). do
    dyspozycji na razie mam firebuga i inspektor w chrome (ale jestem otwarty
    na koniecznosci instalowania innych rozszerzen do fx i chrome)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

  • 2. Data: 2012-02-01 12:44:54
    Temat: Re: jak sprawdzic czcionke?
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Wed, 1 Feb 2012 12:40:50 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk wrote:

> [...]
    > dyspozycji na razie mam firebuga i inspektor w chrome (ale jestem otwarty
    > na koniecznosci instalowania innych rozszerzen do fx i chrome)

    Weź inspectora w Chrome i wyłącz/modyfikuj tę linię w CSSie aż dostaniesz
    odpowiedź poprzez eliminację.

    --
    M.G.

  • 3. Data: 2012-02-01 17:34:26
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    W Firebugu niby jest karta ,,Obliczone", która powinna pokazywać style
    obliczone dla danego elementu (po zastosowaniu wszystkich arkuszy stylów
    i kaskady), ale moje testy wskazują, że nie do końca to działa w przypadku
    fontów. Pokazuje mi np. ,,sans-serif", podczas gdy oczekiwałbym raczej nazwy
    fontu zastosowanego w danym elemencie.

    Dragonfly dołączany do Opery w sekcji ,,Obliczone" pokazuje nazwę fontu
    rzeczywiście zastosowanego w danym elemencie, tak jak ja bym oczekiwał.

    Nie wiem jak Chrome, gdyż nie używam.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski