  • 1. Data: 2011-01-16 16:42:23
    Temat: jak wydluzyc ogniskowa w CANON 70-200 F4?
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam. Prosze o porade - czasami przy wypadach nad morze chcialbym miec
    mozliwosc pstrykania dalej niz teraz. Najczesciej fotki beda robione w
    silnym swietle. Zastanawiam sie nad konwerterem ale okazuje sie, ze nie
    dziala AF, pierscien na obiektyw daje wysoki spadek jakosci. Czy jest moze
    jakis tani obiektyw np ogniskowa 300-500mm moze byc nawet bez AF ale ktory
    zamyka sie niska cena? Dzieki za wszelka pomoc.

    Pozdr.
    Fr.

  • 2. Data: 2011-01-16 17:57:00
    Temat: Re: jak wydluzyc ogniskowa w CANON 70-200 F4?
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "friday" <f...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis tani obiektyw np ogniskowa 300-500mm moze byc nawet bez AF ale ktory
    > zamyka sie niska cena? Dzieki za wszelka pomoc.

    W tym obiektywie AF czasami działa (choć nienajlepiej) nawet z odpowiednim
    telekonwerterem x2.
    Są tanie i długie tele manualne (np. Samyang/Falcon) ale obawiam się, że
    jakość będzie gorsza niż 70-200 z telekonwerterem...

    --
    Lol

  • 3. Data: 2011-01-16 18:08:51
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Użytkownik "friday" napisał w wiadomości grup

[...]

    Witam. Znalazlem nastepuajce konwertery:

    Canon Extender 2x II
    Kenko C-AF1 2x Teleplus MC7
    Kenko 1,4x Teleplus Pro 300

    Czy ktos moglby sie wypowiedziec na ich temat? Czy jest mozliwa jeszcze
    tanssza alternatywa niz powyzej?

    f.

  • 4. Data: 2011-01-16 18:10:35
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

> [...]
    > Witam. Prosze o porade - czasami przy wypadach nad morze chcialbym miec
    > mozliwosc pstrykania dalej niz teraz. Najczesciej fotki beda robione w

    Polecam Kenko Pro 300 DG, ca. 400 złotych. Oczywiście działa AF, jakość
    przyzwoita (właściwie max. tego co można dostać), przyda się jednakowoż
    monopod lub statyw.

  • 5. Data: 2011-01-16 18:20:44
    Od: "friday" <f...@o...com>

    monopod lub statyw.

    no wlasnie - to bedzie kolejny zakup -

    czy moglbys polecic mi jakis dobry - stosunkowo tani statyw,
    na co zwrocic uwage?

    fr.

  • 6. Data: 2011-01-16 19:27:07
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > no wlasnie - to bedzie kolejny zakup -
    > czy moglbys polecic mi jakis dobry - stosunkowo tani statyw,
    > na co zwrocic uwage?

    Na to ile kilogramów utrzymuje głowica.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2011-01-17 06:08:32
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    > monopod lub statyw.
    >
    > no wlasnie - to bedzie kolejny zakup -
    > czy moglbys polecic mi jakis dobry - stosunkowo tani statyw,
    > na co zwrocic uwage?
    >
    > fr.

    Uważaj na tanie statywy z tym zestawem. Jeśli masz zamiar często
    fotografować ze statywem kup coś przyzwoitego (np: Manfrotto).

  • 8. Data: 2011-01-17 10:09:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > moze jakis tani obiektyw np ogniskowa 300-500mm moze byc nawet bez AF
    > ale ktory zamyka sie niska cena? Dzieki za wszelka pomoc.

    Wykadrowac zdjecie zrobione na 200mm.

    Zazwyczaj da to efekt niewiele gorszy niz telekonwerter.
    Za to znacznie tanszy i duzo lzejszy w noszeniu ;)

  • 9. Data: 2011-01-17 11:54:42
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    400 mm (200+2xTC) jest bardzo wymagający dla statywu i głowicy.
    Zależy, co robisz, ale do quasi-statycznych motywów pomocna jest dodatkowa
    rozpórka "manfrotto".
    Poza tym, zanim kupisz TC sprawdź, czy jakość cię satysfakcjonuje. Możesz
    być bardzo rozczarowany, szczególnie na aps-ie (gęsta matryca).