  • 1. Data: 2009-10-07 12:45:50
    Temat: jak zrobić forum
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jak skonstruować bazę danych mysql, żeby uzyskać możliwość stworzenia
    forum - chodzi głównie o wybieranie postów względem okresu czasu od
    napisania...

  • 2. Data: 2009-10-07 13:27:53
    Temat: Re: jak zrobić forum
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > jak skonstruować bazę danych mysql, żeby uzyskać możliwość stworzenia
    > forum - chodzi głównie o wybieranie postów względem okresu czasu od
    > napisania...

    Nie musisz niczego konstruować - baza typu MySQL daje możliwość
    stworzenia forum.

    ...a tak na serio pytanie zadane do dupy, to i odpowiedź beznadziejna.

    --
    Radek N.

  • 3. Data: 2009-10-07 13:40:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > ...a tak na serio pytanie zadane do dupy, to i odpowiedź beznadziejna.

    a jak miałem napisać skoro nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić?

  • 4. Data: 2009-10-07 13:44:16
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    > a jak miałem napisać skoro nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić?
    To mało masz darmowych rozwiązań? I chyba wszystkie pracują na mysql.
    Nie wiesz jak zrobić, pobierz, zobacz jak robią inni i już. Podobno nie
    ma głupich pytań ale twoje zdecydowanie takie jest.

  • 5. Data: 2009-10-07 13:53:57
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    > a jak miałem napisać skoro nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić?

    Wygooglaj "free mysql forum" ściągnij pliki, poszukaj tych
    odpowiedzialnych za tworzenie bazy danych. I przeanalizuj konstrukcję
    tej bazy danych.
    Jeśli chcesz sobie ułatwić sprawę, to wejdź na stronę www.dev.mysql.com
    ściągnij sobie MySQL Workbench i w nim da się chyba zaimportować SQLa i
    mieć wizualne schematy bazy - będą łatwiejsze w analizie.

    --
    Radek N.

  • 6. Data: 2009-10-07 14:07:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a nie moglibyście mi poprostu powiedzieć? jakie kolumny w bazie - Ktoś chyba
    robił, nie wszyscy lubią jakieś marne gotowce...

  • 7. Data: 2009-10-07 15:11:16
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    > a nie moglibyście mi poprostu powiedzieć? jakie kolumny w bazie - Ktoś
    > chyba robił, nie wszyscy lubią jakieś marne gotowce...

    Kolumny powinne byc zdecydowanie poprawne i wąskie. Nie wszyscy lubia
    gotowce. Mowic o nich "marne" mając taka wiedzę jak posiadasz... to sie
    nadaje do publikacji. Na Bash.

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny

  • 8. Data: 2009-10-07 15:47:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    powiem to tylko raz, nie róbcie z siebie idiotów...

  • 9. Data: 2009-10-07 16:59:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przepraszam, ale jak nie macie nic do powiedzenia to nie piszcie

  • 10. Data: 2009-10-07 23:15:59
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
    > przepraszam, ale jak nie macie nic do powiedzenia to nie piszcie

    a ja mam cos do powiedzenia, ale bede milczal lepiej... ;)