  • 1. Data: 2014-11-30 14:06:16
    Temat: jaka karta graficzna?
    Od: Paweł <p...@g...com>

    Witam i zwracam się z prośbą o poradę. Z uwagi na awarię karty graficznej, stoję
    przed zakupem nowej. Jednak chciałbym kupić taką, aby pasowała wydajnościowo do
    reszty zestawu, nie była zbyt słaba i zbyt dobra. Używam obecnie Windowsa 7. Indeks
    wydajności komputera to 7,3 i najsłabszy jest procesor AMD FX 4300. Dysk SSD ma 7,4,
    pamięci Kingston 2*4 Gb HyperX 1600 mhz też 7,4. Najszybsza z tego była poprzednia
    karta graf. bo miała 7,5. Tak więc nowa karta najlepiej jakby miała w tych granicach
    7,3 - 7,5.
    Płytę główną jaka mam to Asrock N68C-GS FX.

    z góry dzięki za porady.

  • 2. Data: 2014-11-30 14:08:51
    Temat: Re: jaka karta graficzna?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-30 o 14:06, Paweł pisze:
> [...]
    7,3 - 7,5.
    > Płytę główną jaka mam to Asrock N68C-GS FX.

    Może NVidia GeForce GTX 770 ?

  • 3. Data: 2014-11-30 15:31:22
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Paweł" <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Tak więc nowa karta najlepiej jakby miała w tych granicach 7,3 - 7,5.

    ten indeks mozna sobie w buty wsadzic

    co konkretnie chcesz robic na tej karcie?

    polecam tez http://pclab.pl/art52167.html

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2014-11-30 17:01:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek.
    Zostałem poproszony o zakup karty graficznej w cenie do 1500-1600 zł. Co
    opłaca się teraz kupić żeby starczyło na najbliższe kilka lat?
    Wstępnie wytypowałem GTX 970 i GTX 780, porównuję ich dane techniczne
    ale nie mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie śledzę trendów i nie
    bardzo wiem, która z nich się bardzie nada.

  • 5. Data: 2014-11-30 17:25:53
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    > Zostałem poproszony o zakup karty graficznej w cenie do 1500-1600 zł. Co
    > opłaca się teraz kupić żeby starczyło na najbliższe kilka lat?

    karty "na zapas" nie ma sensu kupowac, to chyba najszybciej taniejacy podzespol

    > Wstępnie wytypowałem GTX 970 i GTX 780, porównuję ich dane techniczne ale nie
    > mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie śledzę trendów i nie bardzo wiem,
    > która z nich się bardzie nada.

    wszystko zalezy od tego w jakie konkretnie gry i co najwazniejsze w jakiej
    rozdzielczosci chce sie grac

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2014-11-30 18:46:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-11-30 o 17:25, m4rkiz pisze:
    > "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    >
    > karty "na zapas" nie ma sensu kupowac, to chyba najszybciej taniejacy
    > podzespol
    Tylko, że dziś jest do wydania te 1500 zł, a za rok, dwa może się
    okazać, że nie będzie żadnej kasy na modernizację kompa. Więc dziś
    trzeba kupić coś na przynajmniej najbliższe 2-3 lata.

    > wszystko zalezy od tego w jakie konkretnie gry i co najwazniejsze w jakiej
    > rozdzielczosci chce sie grac
    Z tego co wiem, to we wszystko młodzieniec nap$%^dala, ale ostrzy sobie
    zęby na Wiedźmina 3.

  • 7. Data: 2014-11-30 19:16:42
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z tego co wiem, to we wszystko młodzieniec nap$%^dala, ale ostrzy sobie
    > zęby na Wiedźmina 3.

    Niedawno kupilem Asusa 970 Strix, swietne chlodzienie, niskie temp. gpu,
    wszystko chodzi bez najmniejszego problemu. Teraz jest wciaz chyba
    promocja - dodaja jedna z zabugowanych gier Ubisoftu ;]

  • 8. Data: 2014-12-01 08:46:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-30 17:01, nadir pisze:
> [...]
    > ale nie mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie śledzę trendów i nie
    > bardzo wiem, która z nich się bardzie nada.

    GTX970 i nie zastanawiaj się nad innymi, obecnie to najbardziej wydajna
    karta przy najlepszym stosunku do ceny.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-12-01 13:28:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-01 o 08:46, Chris pisze:

    > GTX970 i nie zastanawiaj się nad innymi, obecnie to najbardziej wydajna
    > karta przy najlepszym stosunku do ceny.
    No skoro tak mówisz. ;)
    To teraz jeszcze jakiej firmy GTX970 wybrać? Bo widzę, że można przy tej
    samej ilości RAMu i niewielkiej różnicy w taktowaniu zaoszczędzić nawet
    kilka stów.
    Karty, której firmy są bardziej trwałe, cichsze, itp., itd.?

  • 10. Data: 2014-12-01 13:47:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-01 13:28, nadir pisze:

> [...]
    > kilka stów.
    > Karty, której firmy są bardziej trwałe, cichsze, itp., itd.?

    Głosy będą różne bo tyle ile osób tyle zdań na dany temat :)

    Ale ja prywatnie (już znajomym brałem parę sztuk) szukał bym Gainwarda
    ze względu na brak problemów z serwisem, dobre chłodzenie (Phantom)
    gdzie oprócz ciszy wentylatory można samemu wyjmować celem wyczyszczenia
    brudu. Cena niższa niż produkty GB/Asus/MSI a jakość na pewno nie jest
    gorsza.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl