  • 1. Data: 2011-01-24 21:51:20
    Temat: jaka ładowarka do nikona zamiast oryginalnej mh-23?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam
    Zdechła mi właśnie ładowarka nikon mh-23. Dosłownie kilka dni po zakończeniu
    gwarancji :(
    Za oryginał trzeba z naszej zgniłej Europie wybulić ze 220zł (nóż się w kieszeni
    otwiera).

    Wobec tego mam pytanie:
    Czy możecie polecić w zamian, coś co nie jest kompletnym łajnem, które wykończy mi
    akumulatory?
    Czy ktoś używał może np. uniwersalnej whiteenergy (tej, co można doń dołączać
    najróżniejsze końcówki
    do różnych akumulatorów)?

  • 2. Data: 2011-01-24 23:57:29
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-24 22:51, dobrov pisze:
> [...]
    > zakończeniu gwarancji :(
    > Za oryginał trzeba z naszej zgniłej Europie wybulić ze 220zł (nóż się w

    Na Allegro kupisz oryginał już za 80zł, może i taniej.
    Totalne lenistwo i biadolenie.

  • 3. Data: 2011-01-25 09:12:37
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2011-01-25 00:57, Dawid pisze:

    > Na Allegro kupisz oryginał już za 80zł, może i taniej.
    > Totalne lenistwo i biadolenie.

    Masz rację - jak na skutek lenistwa kupię bezmyślnie za 85zł od typa, który ma
    13 komentarzy w tym jeden negatyw to będę potem biadolił, że mi sprzedali
    podróbkę albo w ogóle nic nie dostałem.
    BTW: pozostałe (droższe niż 80zł) na allegro też są od osób, które mają
    podejrzanie mało komentarzy jak na sprzedawców - kilkanaście, kilkadziesiąt i
    niektórzy oficjalnie piszą, że sprzęt jest z USA za to chyba wszyscy milczą
    o gwarancji.
    Nie napisałem nigdzie, że nie kupię takiej ładowarki bez gwarancji na Allegro,
    ale mogę chyba zapytać o inne alternatywy?
    Proszę cię więc: łaskawie nie pitol.

  • 4. Data: 2011-01-25 23:17:02
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 10:12, dobrov pisze:

> [...]
    > podejrzanie mało komentarzy jak na sprzedawców - kilkanaście,
    > kilkadziesiąt i niektórzy oficjalnie piszą, że sprzęt jest z USA za to
    Zadzwoń i zapytaj o gwarancję, umów się na odbiór osobisty itd.

    > Proszę cię więc: łaskawie nie pitol.

    Ten też podejrzany?
    http://allegro.pl/oryginal-ladowarka-nikon-d40-d60-d
    3000-5000-mh-23-i1417078633.html
    Masz rację i kup sobie zamiennik, tylko uczciwi ludzie sprzedają
    zamienniki :-)