  • 1. Data: 2011-10-27 18:01:04
    Temat: jaki jest najwyzszy model CANONA z APS-C?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam, czy jest cos wyzszego od 60d aktualnie na rynku z APS-C? thx

    k.

  • 2. Data: 2011-10-27 18:09:55
    Temat: Re: jaki jest najwyzszy model CANONA z APS-C?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    ok juz mam 7d, ;-)) czy jest cos wyzej jeszcze (chociaz cenowo wlasciwie juz
    mnie powala) ?; -))

    k.

  • 3. Data: 2011-10-27 18:32:39
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    > ok juz mam 7d, ;-)) czy jest cos wyzej jeszcze (chociaz cenowo wlasciwie
    > juz mnie powala) ?; -))

    Nie ma. 7d to bardzo ciekawy aparat, zwlaszcza AF mozliwosciami konfiguracji
    odpowiadajacy seriom 1/1d.

  • 4. Data: 2011-10-27 18:50:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-27 20:01, kyte pisze:
    > Witam, czy jest cos wyzszego od 60d aktualnie na rynku z APS-C? thx
    >
    > k.
    A on to ile ma mm wysokości? ;)

    JD

  • 5. Data: 2011-10-28 07:41:08
    Od: Ghosthunter <n...@n...com>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 20:50:40 +0200, JD napisał(a):

    > A on to ile ma mm wysokości? ;)

    Na statywie dobre 1,5m może mieć.

  • 6. Data: 2011-10-28 07:52:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 3:41 am, Ghosthunter <n...@n...com> wrote:
    > Dnia Thu, 27 Oct 2011 20:50:40 +0200, JD napisa (a):

    > Na statywie dobre 1,5m mo e mie .

    Nie dosc, ze przylaczasz sie do imbecylnych wypowiedzi, to wyglada
    rowniez i na to, ze nie widziales wysokich statywow, bo taki 1.5m to
    nawet do srednich nie nalezy.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 7. Data: 2011-10-28 08:28:44
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 27.10.2011 20:50, JD wrote:

    > A on to ile ma mm wysokości? ;)

    - Dla kogo ten wywiad?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2011-10-28 08:34:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 4:28 am, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > - Dla kogo ten wywiad?

    Chcesz "bez kozery" dojebac jakas astronomiczna wysokosc?

  • 9. Data: 2011-10-29 03:27:59
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    > - Dla kogo ten wywiad?

    Chcesz "bez kozery" dojebac jakas astronomiczna wysokosc?

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

    śmierdziel zzigalssky to kurdupel, nie stresujcie ścierwa

  • 10. Data: 2011-10-29 03:40:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 11:27 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
> [...]
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/
    >
    > śmierdziel zzigalssky to kurdupel, nie stresujcie ścierwa

    Pod poprzednum nickiem byles juz zjebany przez tych, dla ktorych sie
    popisywales i paru z nich wrzucilo cie do KF, to teraz znow zmieniles
    nick zeby cie czytali.
    To dopiero jest scierwo jakie reprezentujesz.
    Scierwo tym gorsze, ze sobie pozwalasz jako anonimowy smierdziel.