  • 1. Data: 2010-09-11 09:00:25
    Temat: jaki serwer warto? mam OVH ale to badziew
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jestem na ovh ale tam wszędzie jakieś ograniczenia, np.
    mam hosting OVH.pl ale widzę już za dużo ograniczeń, np.
    - ilość maili, mozna utworzyc maile tylko dla domeny glownej gdzie wykupiony
    pelny serwer
    - mozna miec start1m, ale wowczas jest sie ograniczony transferami
    i jednym mailem,

    moze domeny w miare tanie mają ale jako serwer to porażka

    co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne
    1. transfer miesięczny ok. 10GB
    2. pojemnosc 1GB
    3. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
    - maile, przekierowania maili, catch all
    - subdomeny i przekierowania do kazdej domeny
    4. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu
    5. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

  • 2. Data: 2010-09-11 09:20:51
    Temat: Re: jaki serwer warto? mam OVH ale to badziew
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Sat, 11 Sep 2010 11:00:25 +0200, zlotowinfo wrote:

    [...]

    > co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne

    Ale za rok czy za miesiąc?

    [...]

    --
    Troskliwy Miś

    "nagrałem płytę w cztery tygodnie,
    naprawdę długo noszę szerokie spodnie,
    kumpel naprędce porobił bity,
    i pozostało nam czekać na zaszczyty"

  • 3. Data: 2010-09-11 09:26:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Troskliwy Miś" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za rok czy za miesiąc?

    no raczej za rok, za miesiąc to by chyba nie było normalne

  • 4. Data: 2010-09-11 09:51:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    uzupelniając
    1. w okolicach 100zł rocznie, w miarę stabilne
    2. transfer miesięczny ok. 10GB
    3. pojemnosc ok. 1GB

    4. możliwosc wysylania maili mail()
    5. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
    - maile (ok. 10), przekierowania maili (no limit), catch all
    - subdomeny (no limit) i przekierowania (no limit) do kazdej domeny
    6. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu
    7. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

    co myślicie o:
    http://www.lh.pl/hosting/
    http://linuxpl.com/index.php?id=hosting&k=w1gb

  • 5. Data: 2010-09-11 13:50:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" i6fgfb$6ni$...@i...gazeta.pl

    > co proponujecie w okolicah 100zł, w miarę stabilne

    Możesz mi zapłacić ;) stówkę i spróbować tego,
    co kryje się pod banerem na mojej stronie. ;)

    http://eneuel.comyr.com/

    > 1. transfer miesięczny ok. 10GB

    100 GB

    > 2. pojemnosc 1GB

    Chyba 1.5 GB, ale można mieć w pewnym sensie tak duża, jak się dużo potrzebuje.

    > 3. z domenami robię co tylko mi się żywnie podoba:
    > - maile, przekierowania maili, catch all
    > - subdomeny i przekierowania do kazdej domeny

    No, nie wiem, czy spełnia oczekiwania...
    (bo jeśli Ci podoba się, aby domena nuciła kołysankę...) ;)

    > 4. mile widziane ftp przypisywane do danego foldera hostingu

    Też nie do końca pojmuję. :)

    > 5. mile widziane jedna domena w cenie hostingu

    Jedna dowolna? Tego nie ma. Możesz podpiąć swoją albo korzystać
    z ich. Ja mam u nich 16 domen... :) (czy może subdomen)

    -=-

    Największą trudnością jest wrzucanie dużych plików (na przykład
    już 100 MB może być takim dużym) po FTP...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-09-11 17:33:12
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://linuxpl.com/index.php?id=hosting&k=w1gb

    boski, brak słów...

  • 7. Data: 2010-09-11 17:39:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6geo2$ll3$1@mx1.internetia.pl...

    > boski, brak słów...

    aż taki dobry czy ironia i taki tragiczny?

  • 8. Data: 2010-09-11 18:47:36
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:i6geo2$ll3$1@mx1.internetia.pl...

    > aż taki dobry czy ironia i taki tragiczny?

    Hmmm, zalezy do czego, na linuxpl.com stoja strony, no i dzialaja ;)

  • 9. Data: 2010-09-11 19:23:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    poprobowalem tego, skomplikowane hmm, niekoniecznie
    upierdliwe tak, tworzy do każdej subdomeny mase folderów
    trochę męczące latanie po tylu folderach przy codziennych zmianach

    zupelnie odwrotnie niż w ovh, tam tworzy się folder i do niego
    można przypisywać subdomene/y, struktura folderów czysta na max

    wyglada na to że czeka mnie zmiana struktury na serwerze
    i pogodzenie się z niedogodnościami

  • 10. Data: 2010-09-11 22:19:31
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisal w wiadomosci <news:i6g1h2$rac$1@inews.gazeta.pl>
    > Możesz mi zapłacić ;) stówkę i spróbować tego,
    > co kryje się pod banerem na mojej stronie. ;)
    > http://eneuel.comyr.com

    000webhost.com
    Wiele osob narzeka na niespodziewane kasowanie kont, pomimo spelnienia
    warunkow regulaminu (w tym 10 unikalnych odwiedzin/mc) oraz wydajnosc bazy
    danych i FTP.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info