  • 81. Data: 2020-07-02 09:34:18
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-07-2020 o 08:22, Iguan_007 pisze:
    > Cavallino,
    > nie, w sensie ze taki czy inny samochod nie swiadczy o "golodupstwie".

    Jasne, ale nic takiego nikt nie powiedział, przekaz był dokładnie odwrotny.

  • 82. Data: 2020-07-05 12:17:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-02 07:12, cef wrote:

    > Kamper to akurat zupełnie nie dla mnie.
    > Nie rozumiem tej idei - ani taniej ani wygodniej.
    > Ale każdy jeździ jak lubi.

    Czego dokładnie nie rozumiesz? Było, że "objazdówka i ciąganie się z
    całym majdanem", więc kamper dokładnie do tego jest.

  • 83. Data: 2020-07-05 13:33:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 12:17, kk pisze:

    > Czego dokładnie nie rozumiesz? Było, że "objazdówka i ciąganie się z
    > całym majdanem", więc kamper dokładnie do tego jest.

    Ale nie w tej kategorii cenowej.
    Przecież można się targać z całym majdanem również
    samolotem - jak się ma własny odrzutowiec.
    Porównaj ceny wynajęcia czy zakupu kampera,
    sprawdź ceny za parkowanie tego w sensownym miejscu z cenami
    hoteli nawet 3-gwiazdkowych i wyjdzie Ci, że to mało
    atrakcyjna alternatywa.
    Chyba, że ktoś lubi.

  • 84. Data: 2020-07-06 10:38:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-05 13:33, cef wrote:

    > Ale nie w tej kategorii cenowej.
    > Przecież można się targać z całym majdanem również
    > samolotem - jak się ma własny odrzutowiec.

    No to właśnie, trzeba tylko go mieć..

    > Porównaj ceny wynajęcia czy zakupu kampera,

    Kamper w porównaniu z mieszkaniem stacjonarnym jest zwykle tańszy.

    > sprawdź ceny za parkowanie tego w sensownym miejscu z cenami
    > hoteli nawet 3-gwiazdkowych i wyjdzie Ci, że to mało
    > atrakcyjna alternatywa.

    Wydaje mi się, że grunt pod dom kosztuje więcej niż parkowanie kampera,
    ale mogę się mylić.

    > Chyba, że ktoś lubi.

    Ogólnie to masz sporo racji, lepiej ciągać się z całym majdanem zwykłym
    samochodem. Dlatego wszyscy to robimy a tylko nieliczni jeżdżą kamperami.

  • 85. Data: 2020-07-06 12:23:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 10:38, kk pisze:
    > On 2020-07-05 13:33, cef wrote:

    > Kamper w porównaniu z mieszkaniem stacjonarnym jest zwykle tańszy.

    Na tak daleko idące zakotwiczenie w kamperze nie wpadłem :-)

    > Ogólnie to masz sporo racji, lepiej ciągać się z całym majdanem zwykłym
    > samochodem. Dlatego wszyscy to robimy a tylko nieliczni jeżdżą kamperami.

    I Ci nieliczni właśnie chyba lubią, albo ich nie rozumiem.
    Ja nawet gdyby wynajęcie czy zakup nie stanowił problemu natury finansowej,
    to i tak bym nie chciał, bo znacznie wygodniejsze jest poruszanie się
    mniejszym autem. Ostatnio w Berlinie nie mogłem zaparkować
    zwykłym kombi, bo parking na dachu był do 1,5t.

  • 86. Data: 2020-07-06 12:36:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    35 lat temu dzieci dostawały trampki raz na rok i się cieszyły.

    -----

  • 87. Data: 2020-07-06 12:59:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-06 12:23, cef wrote:

    > Na tak daleko idące zakotwiczenie w kamperze nie wpadłem :-)

    Wrecz przeciwnie, to umobilnienie mieszkania stacjonarnego.

    > I Ci nieliczni właśnie chyba lubią, albo ich nie rozumiem.

    Moim zdaniem, nie bardzo interesuje Cię objazdówka i tyle.

    > Ja nawet gdyby wynajęcie czy zakup nie stanowił problemu natury finansowej,
    > to i tak bym nie chciał, bo znacznie wygodniejsze jest poruszanie się
    > mniejszym autem.

    To Twizy sobie kup :-)

    > Ostatnio w Berlinie nie mogłem zaparkować
    > zwykłym kombi, bo parking na dachu był do 1,5t.

    Tesli nie kupuj :-)

  • 88. Data: 2020-07-06 12:59:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-07-2020 o 12:23, cef pisze:

    > Na tak daleko idące zakotwiczenie w kamperze nie wpadłem :-)

    Zwłaszcza że to niekoniecznie musi być prawda.
    Nowy dom mobilny możesz kupić poniżej 100 tys zł, z pełnym wyposażeniem,
    za to nowy kamper kosztuje grubo więcej.....

  • 89. Data: 2020-07-06 13:47:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 12:59, kk pisze:

    > Moim zdaniem, nie bardzo interesuje Cię objazdówka i tyle.

    Akurat nie interesuje nie objazdówka kamperem.
    Ale i tak nie mam czasu na coś większego -
    ostatnio na porządnej objazdówce byłem 7 lat temu.

  • 90. Data: 2020-07-06 20:02:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-06 12:59, Cavallino wrote:

    > Zwłaszcza że to niekoniecznie musi być prawda.
    > Nowy dom mobilny możesz kupić poniżej 100 tys zł, z pełnym wyposażeniem,
    > za to nowy kamper kosztuje grubo więcej.....

    Skoro dom kosztuje 100 tys zł i samochód kosztuje 100 tys zł to razem
    daje 200 tys zł za co można kupić całkiem przyzwoitego kampera.