  • 1. Data: 2011-03-02 14:40:48
    Temat: jakiś edytor typu przeciągnij upuść
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

    Witam

    Często muszę składać różne formularze w html, często dość spore. Kupe z tym
    roboty. Znacie może jakiś program który umożliwia składanie z gotowych
    elementów i później robi z tego html? Naściągałem jakiś śmieci i nic nie
    działa jak należy. Idealnie by było coś na zasadzie jak się buduje form
    przykładowo w visual studio c#

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2011-03-02 14:54:12
    Temat: Re: jakiś edytor typu przeciągnij upuść
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

    dodam jeszcze że w sumie dla mnie idealne narzędzie by było coś jak evolus
    pencil tyle, że w nim się świetnie składa ale on nie eksportuje do kodu
    html:(

  • 3. Data: 2011-03-02 16:20:13
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > roboty. Znacie może jakiś program który umożliwia składanie z gotowych

    --------------------------------------------------->

    Nie wiem czy dokladnie Ci o to chodzi:

    http://www.appnitro.com/

  • 4. Data: 2011-03-02 16:44:32
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

    > --------------------------------------------------->
    >
    > Nie wiem czy dokladnie Ci o to chodzi:
    >
    > http://www.appnitro.com/

    Tak, funkcjonalnie o coś takiego dokładnie chodzi z tego co zauważyłem. Tyle
    tylko ze raczej chciałem wersję uruchamianą niezalezniea nie w przeglądarce
    i chciałbym mieć jakiś trial aby wypróbować a nie płacić a jak mi się nie
    spodoba to mi zwróca kase (bo jak się zorientowałem na tym ich trial polega)
    Kurde szkoda bo wygląda interesująco.
    Żeby nie było wątpliwości - nic nie mam przeciwko płatnym aplikacjom,
    chętnie zapłacę i tak często robię ale wolałbym wpierw wypróbować:)

    Dzięki za link

    pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2011-03-02 18:47:51
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

    Skrypt wymaga php i bazy danych mysql, ale bardzo latwo mozna go zintegrowac np.
    z CMS. Wszystkie przeslane emaila sa zapisywane w bazie danych do ktorych
    administrator ma bezposrednio dostep z panelu admina. Duze mozliwosci
    konfiguracyjne. Wart tej ceny.

  • 6. Data: 2011-03-03 07:30:58
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

> [...]
    > z CMS. Wszystkie przeslane emaila sa zapisywane w bazie danych do ktorych
    > administrator ma bezposrednio dostep z panelu admina. Duze mozliwosci

    Rozumiem, ale tak w ciemno. Jakby im ciężko było dać demo nawet na dwa, trzy
    pełne uruchomiena aby zobaczyć czy na peno tego się chce.
    Poza tym to działa na ich serwerze. A jak serwer za pół roku zniknie to co?
    Nie będzie się opłacało ich ścigać. Jednak co na kompie program to na
    kompie.
    Kurcze nawet nie przypuszczełem, ze może być problem w sumie z dość prostym
    programem:) Wczoraj nawet ściągnąłem pajączka, tak zachwalany itd. I podobno
    miał mieć kreatory szablonów. No ma, takie że śmiech. Prawie tyle samo piszę
    je z ręki co tam generuje a całą obsługę validacji i tak trzeba z ręki
    machnąć.

    pozdrawiam
    Sławek