  • 1. Data: 2017-05-18 22:34:44
    Temat: jakość pamięci Kingston
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Czy tylko ja mam tak czy coś jest na rzeczy?
    Ostatnio trafiały się padające SODIMM DDR3 Kingstona.
    Ale wczoraj na 4 nówki Kingston KVR16LS11/8 DDR3L, jedna fabrycznie martwa.
    Czy ktoś je tam testuje? Nie to że mam setki Kingstonów a reszty
    pojedyncze sztuki. Mam różne marki w sprzęcie w podobnych ilościach
    (używam, nie handluję), a tylko Kingstony 4 padnięte przez pół roku
    zaliczyłem. Inne nigdy nie uszkodziły mi się.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-05-19 09:58:56
    Temat: Re: jakość pamięci Kingston
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 22:34, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy tylko ja mam tak czy coś jest na rzeczy?
    > Ostatnio trafiały się padające SODIMM DDR3 Kingstona.
    > Ale wczoraj na 4 nówki Kingston KVR16LS11/8 DDR3L, jedna fabrycznie martwa.

    Ciekawe.
    W/m model - 6746 sprzedane, 4 sztuki wróciły na serwis.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-05-19 17:40:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 09:58, Chris pisze:

    > Ciekawe.
    > W/m model - 6746 sprzedane, 4 sztuki wróciły na serwis.

    znaczy będzie piąta :)

    --
    Irokez