  • 1. Data: 2009-04-07 19:20:46
    Temat: (k) Kpl. kierunkowskazy + włącznik Jawa 592
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Stwierdziłem, że oryginał, oryginałem, ale jednak myśl, że będę jeździł
    bez kierunkowskazów i machał rękami niezbyt mi się uśmiecha... ;)
    SenNa... nie miała fabrycznie kierunkowskazów a ponieważ została
    zarejestrowana w '58, więc nie mam obowiązku ich montować, jednak chcę! ;)

    Poszperałem, poczytałem i okazało się, że w nowszych modelach, czyli
    Jawa 250 592 '63 wśród różnych zmian, zostały zamontowane także 4
    kierunkowskazy, więc zaczynam poszukiwania... ;)

    Jeśli ktokolwiek wie, ktokolwiek słyszał, to będę dźwięczny za info... ;)

    Dokładnie takie jak na filmie:
    http://www.youtube.com/watch?v=2S4DQkOG1Dg

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 2. Data: 2009-04-07 19:47:05
    Temat: Re: (k) Kpl. kierunkowskazy + włącznik Jawa 592
    Od: falco <m...@w...pl>

    acha... i tradycyjnie, aby nie było za łatwo, to szukam też oryginalnego
    zestawu kluczy i pompki do Jawy 353... ;)

  • 3. Data: 2009-04-08 06:20:10
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > acha... i tradycyjnie, aby nie było za łatwo, to szukam też oryginalnego
    > zestawu kluczy i pompki do Jawy 353... ;)

> [...]

    a poszukam... zdaje sie ze przed sprzedaża powuciagałam wszystkie skarby z
    zakamarków... jesli znajde, dam znac...

    E.

  • 4. Data: 2009-04-08 06:42:32
    Od: falco <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > a poszukam... zdaje sie ze przed sprzedaża powuciagałam wszystkie skarby
    > z zakamarków... jesli znajde, dam znac...

    łojezuuu... będę Cię wychwalał pod niebiosy!!! ;););) a mówiąc po
    ludzku, to gdy tylko będzie okazja się spotkać na żywca, to stawiam
    duuużego browara albo i dwa... ;););)

    P.S. Oczywiście za klucze chcę normalnie zapłacić. ;)