  • 1. Data: 2011-07-02 21:20:32
    Temat: kąpakt: 24mm z przodu
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    dzień dobry,

    chciałbym zapytać, czy są tu użyszkodnicy aparatów kompaktowych i/lub
    ultra-kompaktowych, którzy używają sprzęt charakteryzujący się niewielkimi
    (do 10 cm długości, 6 cm wysokości) wymiarami, wyposażonymi w obiektyw o
    ogniskowej równej (lub niewiele większej) 24 mm. To jest główny warunek.

    przeglądając dpreview, w oczy rzuciło mi się kilka modeli - ixus 220,
    dsc-wx10, kilka innych... chciałbym mieć w miarę manualną korektę
    ekspozycji, jak najmniejszy lag i jak najwięcej dedykowanych
    przycisków/pokręteł, żeby nie kluczyć w menu.

    dziękuję za rady 'kup dslr', prywatnie mam d80 + 17-70 - a szukam kompaktu
    do zastosowań służbowych, bo budżet mam około 1kpln, a własnym lustrem focić
    nie będę - bo nie chcę :)

    dziękuję też za lx5 i tego typu kompakty pro - są już ciut za duże - pracuję
    w nienagannie skrojonym i modnym... kombinezonie, stąd ograniczenia
    rozmiarowe.

    poradzicie coś ? :)
    dziękuję
    pozdr

  • 2. Data: 2011-07-02 23:17:14
    Temat: Re: kąpakt: 24mm z przodu
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 23:20, marcin pisze:
> [...]
    > niewielkimi (do 10 cm długości, 6 cm wysokości) wymiarami, wyposażonymi
    > w obiektyw o ogniskowej równej (lub niewiele większej) 24 mm. To jest

    Jestem. Samsung WB600 (24-360mm).

> [...]
    > ekspozycji, jak najmniejszy lag i jak najwięcej dedykowanych
    > przycisków/pokręteł, żeby nie kluczyć w menu.

    W takim razie proponuję Samsunga WB550. Ten miał programowalny przycisk,
    do którego można było przypisać m.in.zmianę ekspozycji. WB600 tego już
    nie ma, a WB650 się nie przyglądałem.

    > dziękuję za rady 'kup dslr', prywatnie mam d80 + 17-70 - a szukam
    > kompaktu do zastosowań służbowych, bo budżet mam około 1kpln, a własnym
    > lustrem focić nie będę - bo nie chcę :)

    WB550 zmieści się w budżecie bez problemu (zoom też od 24mm, ale do 240
    - co w sumie może wychodzić na dobre optyce, bo w WB600 jest nie za
    szczególna i podejrzewam, że tak jest we wszystkich ultrazoomach).

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/

  • 3. Data: 2011-07-03 07:27:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    http://pl.exilim.eu/pl/exilimhighspeed/exfh100/speci
    fications/
    http://allegro.pl/ultraszybki-casio-exilim-ex-fh100-
    30-kl-s-10mp-x10-i1693686556.html

    Kilka mm za duzy, ale moze wcisniesz ;)

    Swoja droga mocno stania, chyba sobie kupie :)

    Mam Casio EX-P700 i to jest najfajniejszy aparat
    jakim robilem zdjecia.

  • 4. Data: 2011-07-03 08:00:57
    Od: Piotr <p...@g...com>

    ZX3 również mieści się w założonych gabarytach:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/908874_technic
    zne

  • 5. Data: 2011-07-03 23:49:14
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2011-07-03 09:27, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >

    > Kilka mm za duzy, ale moze wcisniesz ;)
    >
    > Swoja droga mocno stania, chyba sobie kupie :)
    >
    > Mam Casio EX-P700 i to jest najfajniejszy aparat

    Kupiłem EX-P700 za Twoją właśnie namową i do dziś jestem wielce zadowolony.
    Ale FH-100 jest o lata słabszy użytkowo od EX-P700 (w-g testu z optyczne.pl)

    Jakub

  • 6. Data: 2011-07-04 05:02:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kupiłem EX-P700 za Twoją właśnie namową i do dziś jestem wielce
    > zadowolony.

    Ciesze sie :)

    > Ale FH-100 jest o lata słabszy użytkowo od EX-P700 (w-g
    > testu z optyczne.pl)

    No, niestety po EX-P700 nie produkowano juz dobrych aparatow ;)

  • 7. Data: 2011-07-04 10:20:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iup5ke$4vj$1@news.onet.pl>,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Kilka mm za duzy, ale moze wcisniesz ;)
    >
    > Swoja droga mocno stania, chyba sobie kupie :)
    >
    > Mam Casio EX-P700 i to jest najfajniejszy aparat

    Ale ten nowy nie ma metalowej obudowy, szkiel Canona i jest generalnie
    brzydszy.

    TA