  • 21. Data: 2009-04-29 13:32:40
    Temat: Re: karta kraficzna DVI z rozdzielczoscia 1920x1200?
    Od: "najs" <n...@w...pl>

    > Na tym samym monitorze/karcie przez VGA dziala w rozdzielczosci
    > 1920x1200, przy DVI juz nie.
    >
    > Google podaja podobne problemy, i sugeruja, ze karta jest tylko "single
    > link DVI ", np.:

    a guzik prawda, single link wystarcza spokojnie, ja mam single i działa
    coś masz zblokowane sterami albo monitora albo grafiki

    wyjątkiem jest karta FX5200+DVI na której są problemy

  • 22. Data: 2009-04-29 14:17:49
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Tomasz Chmielewski wrote:
    > Google podaja podobne problemy, i sugeruja, ze karta jest tylko "single
    > link DVI ", np.:

    może masz gdzieś ustawienie pokroju "use reduced blanking"?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interfac
    e#Digital

    pozdrowienia,
    shadow

  • 23. Data: 2009-04-29 16:12:03
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Co na ten temat mówi:
    Everest -> Ekran -> Tryby video
    Sandra -> Hardware -> Displays adapters -> Monitor -> Established timings /
    Standard timings ?

  • 24. Data: 2009-04-29 17:58:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Tomasz Potega schrieb:

    > może masz gdzieś ustawienie pokroju "use reduced blanking"?
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interfac
    e#Digital

    Tak, to bylo to.

    --