  • 1. Data: 2010-06-04 17:18:42
    Temat: karty Elite Pro
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kolega sie wlasnie pochwalil, ze zakupil rewelacyjnie tanio karte 'Elite
    Pro' 32GB. Cos 50zl z przesylka.
    Sprawdzilem na tym allegro i kilka takich kart tam jeszcze jest...
    Przyklad pierwszy z brzegu:
    <http://allegro.pl/item1063966773_memory_card_elite_
    pro_sd_32gb_32_gb_hig
    h_speed.html>
    Ku przestrodze.
    TA

  • 2. Data: 2010-06-04 18:16:44
    Temat: Re: karty Elite Pro
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Kolega sie wlasnie pochwalil, ze zakupil rewelacyjnie tanio karte 'Elite
    > Pro' 32GB. Cos 50zl z przesylka.

    Ale też nie napisano, że to jest Kingston... Ciekawe czy istnieje firma
    Elite Pro.
    R.

  • 3. Data: 2010-06-04 18:46:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4c094314$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>,
    "R" <...@n...spam> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ale też nie napisano, że to jest Kingston...

    Ale wyglada niemal tak samo jak Kingston.

    >Ciekawe czy istnieje firma
    > Elite Pro.

    No wlasnie kolega byl przekonany ze kupuje karte f-my Elite Pro.
    Bo taka polecali mu panowie w sklepie foto (poprzednio rzeczywiscie
    kupil Kingstona).

    TA

  • 4. Data: 2010-06-04 19:16:39
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Ale wyglada niemal tak samo jak Kingston.

    Są też "odpowiedniki" Transcenda ;-)

    P.

  • 5. Data: 2010-06-04 23:33:54
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-06-04 19:18, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Pro' 32GB. Cos 50zl z przesylka.
    > Sprawdzilem na tym allegro i kilka takich kart tam jeszcze jest...

    Ku przestrodze? Ale co w tym złego? Ot noname w dużej pojemności i niskiej
    cenie. I takie niektórzy kupują i bywają szczęśliwi :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2010-06-05 07:08:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 01:33:54 +0200, dominik napisał(a):

    pro_sd_32gb_32_gb_hig

    > Ku przestrodze? Ale co w tym złego? Ot noname w dużej pojemności i niskiej
    > cenie. I takie niektórzy kupują i bywają szczęśliwi :)

    W tą dużą pojemność to trochę wątpię :)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 7. Data: 2010-06-06 17:08:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <huc2h7$cd0$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Ku przestrodze? Ale co w tym zlego? Ot noname w dużej pojemności i niskiej
    > cenie. I takie niektórzy kupują i bywają szczęśliwi :)

    No, po pierwsze to podpada pod oszustwo. Ten kolega byl pewien ze kupuje
    to co mial poprzednio czyli Kingstona.
    Po drugie nie jest szczesliwy, bo karty nie czyta mu ani aparat, ani
    czytnik.

    TA

  • 8. Data: 2010-06-06 17:38:36
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Ku przestrodze? Ale co w tym złego? Ot noname w dużej pojemności i
    > niskiej
    > cenie. I takie niektórzy kupują i bywają szczęśliwi :)

    I usiłują nakręcić film HD na takiej karcie i..... D U P A!

    Karta pojemna ale za...... WOLNA!

    Ot i cała tajemnica niskiej ceny!

    To tak jak memorki tanie ale jak trzeba na nich zapisać
    więcej danych na raz to trzeba mieć minimum godzinę...

    Pzdr
    KK

  • 9. Data: 2010-06-06 17:49:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c0bdd2f$0$17095$65785112@news.neostrada.pl>,
    KrzysztofK nabazgrał:

    > I usiłują nakręcić film HD na takiej karcie i..... D U P A!
    >
    > Karta pojemna ale za...... WOLNA!

    W tym przypadku jest to *chyba* pojemna atrapa...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 10. Data: 2010-06-06 18:04:14
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > W tym przypadku jest to *chyba* pojemna atrapa...

    Od razu atrapa...
    Jak mam możliwość kupienia ogromnej masy memorek/kart
    z normalnej dystrybucji o dużej pojemności tylko jest jeden
    właśnie problem.... są koszmarnie wolne.... ale tanie...

    Tylko jak ktoś chce kartę 16 lub 32 G to nie po to by jedno zdjęcie
    zapisywało się po 6 sekund.... ;-)...

    Pzdr
    KK