  • 1. Data: 2010-12-21 09:27:04
    Temat: kask szczękowy Probiker KX4 - jakie opinie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Czy ktoś z Was używał kasków Probiker? Marka mało popularna, praktycznie
    niedostępna w Polsce.
    Znalazłem takiego szczękowca:

    http://www.louis.de/_307448570705a7290c4c63e7860f787
    b2b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=150&wgr=836&list_total=3&anzeige=0&artnr_gr=21
    5007

    To model KX4, bardzo ciekawe malowanie, atrakcyjna cena, w teście na
    webbikeworlds - też wypadł bardzo dobrze (pod nazwą zeus 3000).

    Jeździliście w nim? Znacie? Polecacie?

  • 2. Data: 2010-12-21 10:45:19
    Temat: Re: kask szczękowy Probiker KX4 - jakie opinie?
    Od: a...@h...pl

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> writes:

    > Czy ktoś z Was używał kasków Probiker? Marka mało popularna,
    > praktycznie niedostępna w Polsce.

    Probiker to marka własna Louisa, tak jak Streetfighter.

> [...]
    >
    > To model KX4, bardzo ciekawe malowanie, atrakcyjna cena, w teście na
    > webbikeworlds - też wypadł bardzo dobrze (pod nazwą zeus 3000).

    KX4 nie znam, znam KX1, który kupiłem jako tani pasujący mi szczękowiec
    jeszcze w czasach skuta, i jeżdżę w nim do tej pory (czyli 2 sezony
    dłużej niż planowałem).

    KX1 to jest kask na 2-3 sezony. Głośny jest, jeszcze głośniejszy przez
    to, że w trakcie używania szyba się odkształciła i na górnej krawędzi
    jest szczelina teraz. Szybę wogle powinieniem wymienić po drugim
    sezonie. KX1 ma trochę inną konstrukcję (i jest cięższy) i takie duże
    ozdobne śruby mocujące boczki okazały się zrobione z gówna i ciężko je
    odkręcić bez zestrugania. Na trasę obowiązkowo korki w uszy. Szyba
    paruje [---] bardzo mocno. Dla mnie wygodny, ja mam szeroki łeb i na
    mnie wchodzi ten probiker L, a Szuberty nawet XXL są za ciasne (za
    wąskie w osi lewo-prawo). Wybrałem go wtedy w Lousie z kilkunastu tańszych
    kasków. Ale to byś musiał zmierzyć, kasków nie należy kupować wysyłkowo
    wogle.

    Po dwóch latach mechanizm się wyrobił i szczęka opada w różnych
    zabawnych sytuacjach.

    Przyzwoity, budżetowy kask, szału się nie spodziewaj. Ja już wiem jaki
    będzie następny, ale póki co jeżdżę w tym.

    alex
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm