  • 1. Data: 2016-07-05 11:30:08
    Temat: kask za ~800zł
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    Jaki kask polecicie za ok. 800zł, z blendą i pinlockiem? Jazda na
    125ccm, po mieście i krótkie trasy. Podoba mi się Shark Skwal, czy to
    prawda że w tym modelu pęka wizjer? Może z Sharków lepiej S900?
    Mierzyłem Scorpiona Exo 510, ale jakoś z trudem go wciskam na głowę. Czy
    może coś od HJC? W czym jeździcie?

  • 2. Data: 2016-07-27 10:10:20
    Temat: Re: kask za ~800zł
    Od: kalarepa150 <krystyna.kalarepa@_NOSPAM_o2.pl>

    isn't he? napisal

> [...]
    > prawda że w tym modelu pęka wizjer? Może z Sharków lepiej S900?
    > Mierzyłem Scorpiona Exo 510, ale jakoś z trudem go wciskam na głowę. Czy

    Wydaje mi się, że w takiej cenie to nie znajdziesz dobrego kasku.. Co
    najwyżej taki, który nie pomoże gdyby "odpukać w niemalowane" coś się
    stało :(

  • 3. Data: 2016-07-30 19:25:28
    Temat: Re: kask za ~800zĹ?
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    kalarepa150 <krystyna.kalarepa@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    >isn't he? napisal

    >Wydaje mi się, że w takiej cenie to nie znajdziesz dobrego kasku.. Co
    >najwyżej taki, który nie pomoże gdyby "odpukać w niemalowane" coś się
    >stało :(

    Dobrze miec swiadomosc, ze gdyby "odpukac w niemalowane, cos sie
    stalo" to zaden kask nie zapewni niesmiertelnosci a nawet, ze istnieje
    stosunkowo waski margines przypadkow, w ktorych jakikolwiek z nich
    rzeczywiscie na cos sie przyda.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10