  • 1. Data: 2011-01-05 10:34:55
    Temat: komisy motocyklowe
    Od: dazzler <dazzler@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanie - udało mi się zrobić prawko na A jeszcze w zeszłym roku i
    planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i
    chciałbym dowiedzieć się gdzie znaleźć info na temat komisów, których jest
    jak kulawych psów, tych polecanych oczywiście gdzie można kupić
    niekoniecznie za darmo, ale sprzęt zdrowy, który nie zderzył się z walcem
    drogowym i został doklepany i sprzedawany jako bezwypadkowa sztuka od
    starszej babci - lekarza.
    Pewnie temat nieraz ginął gdzieś na forach, ale może ktoś z Was ma linka
    do tych dyskusji - ewentualnie może założyć taki temacik coby był pomocny
    dla świeżaków jak np moja skromna persona..

    Pozdrawiam ewrybady

  • 2. Data: 2011-01-05 10:50:57
    Temat: Re: komisy motocyklowe
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 5 Jan 2011 10:34:55 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dazzler
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > do tych dyskusji - ewentualnie może założyć taki temacik coby był pomocny
    > dla świeżaków jak np moja skromna persona..

    Nie napisales jaka okolica Cie interesuje, ja polece bikemaster z
    Gdanska. Wiecej znajdziesz w archiwum grupy na ten temat.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-01-05 19:37:34
    Od: dazzler <dazzler@_NOSPAM_wp.pl>

    > Nie napisales jaka okolica Cie interesuje, ja polece bikemaster z
    > Gdanska. Wiecej znajdziesz w archiwum grupy na ten temat.

    No tak sorki Kielce ale nie ma problemu z inną lokalizacją. Gdańsk jest OK
    nie ma problemu czabedzie tosie pojedzie ;)

  • 4. Data: 2011-01-06 20:52:04
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "dazzler" <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

    > No tak sorki Kielce ale nie ma problemu z inną lokalizacją. Gdańsk jest OK nie ma
    > problemu czabedzie tosie pojedzie ;)

    W Krakowie MotoTop. Ceny wyskoie ale powiadają, że solidni.
    http://www.moto-top.pl/
    Sam co prawda zakupiłem od osoby prywatnej (żeby nie było:).

    Szymon

  • 5. Data: 2011-01-07 10:25:19
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dazzler" <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości:
    >(...)
    > niekoniecznie za darmo, ale sprzęt zdrowy, który nie zderzył się z walcem

    Kiedys dawno temu Elta w P-niu miala dosc dobra opinie, ale czy to nadal
    aktualne to nie wiem.
    http://elta.otomoto.pl/index.php

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 6. Data: 2011-01-07 19:45:13
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    www.motorakowski.pl , Konstancin-Jeziorna k. Warszawy.

    Miałem od gościa 2 moto - Deauville i Transalpa (którym ciągle
    jeżdżę), oba moto proste i bez przygód, kumpel wziął od niego V-
    Strom'a, również jest jak laleczka. Co najlepsze, jeśli coś było
    malowane, to gość o tym wprost mówi - widziałem na własne oczy. Julka
    Rakowskiego z czystym sercem polecam.

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 7. Data: 2011-01-09 09:38:27
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Jak chcesz dam namiar na goscia z Kraśnika, kupiłem odniego w tamtym roku BM
    F650, warta ceny.

  • 8. Data: 2011-01-09 10:59:48
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 5 Sty, 11:34, dazzler <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Witam wszystkich!
    > Mam pytanie - udało mi się zrobić prawko na A jeszcze w zeszłym roku i
    > planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i

    Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy
    omijam szerokim lukiem.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 9. Data: 2011-01-09 20:10:00
    Od: dzik <d...@g...com>

    On 9 Sty, 11:59, Gawron <m...@g...com> wrote:

    > Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy
    > omijam szerokim lukiem.
    >
    > Pozdr
    > Gawron
    > AT

    polecam swojego Freewinda jest teraz po serwisie konkretnym jeżdżony
    od tego momentu 1500km i stoi w ciepłym garażu, wytoczyć na wiosne i
    jechać, opis tutaj : http://advrider.pl/viewtopic.php?f=8&t=7094

  • 10. Data: 2011-01-10 18:33:11
    Od: Krzych De <k...@g...com>

    łłeee, link nie działa majster !