  • 1. Data: 2009-04-07 19:04:27
    Temat: konfiguracja mms w nokii 5000 - simplus
    Od: m...@p...onet.pl

    jak to skonfigurowac/aktywowac ? mam tylko:
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805037
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805228
    a na stronie z automatyczna konfiguracją nie ma n5000- jest 5100 ale to inny
    telefon....

  • 2. Data: 2009-04-07 19:35:03
    Temat: Re: konfiguracja mms w nokii 5000 - simplus
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-04-07 21:04, m...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > http://www.simplus.pl/v.do?idx=805228
    > a na stronie z automatyczna konfiguracją nie ma n5000- jest 5100 ale to inny

    W konfiguracji telefonu Ci nie pomogę, ale nie zapomnij o:

    "Aktywacja GPRS
    Aktywacji GPRS możesz dokonać za pomocą usługi "Krótkim Kodem".
    Aby włączyć GPRS wpisz w telefonie: *101*11*02# i naciśnij przycisk
    'zadzwoń'.
    Uwaga! Jeżeli wcześniej był aktywny Roaming należy go deaktywować (kody:
    *101*00*01# lub *101*00#) przed aktywacją GPRS
    Aby wyłączyć GPRS wpisz w telefonie: *101*00*02# i naciśnij przycisk
    'zadzwoń'."

    Jeśli tego nie zrobisz to MMS nie będzie działał bo transmisja MMS
    "idzie" po GPRS.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-04-09 19:12:56
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    m...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > http://www.simplus.pl/v.do?idx=805228
    > a na stronie z automatyczna konfiguracją nie ma n5000- jest 5100 ale to inny

    Na 99% powinny wystarczyć informacje z pierwszej podanej przez Ciebie
    strony. Trzeba samodzielnie utworzyć profil mms i ustawić jako domyślny.
    Możesz spróbować z ustawieniami automatycznymi dla modeli 5130, 5220
    lub 5310 - są bardzo zbliżone pod względem oprogramowania. Trzeba
    również pamiętać o aktywacji usługi krótkim kodem, jak już napisane
    zostało w innym poście.
    Pozdrawiam.