  • 1. Data: 2009-01-11 22:48:08
    Temat: krotkie kody heyah
    Od: K <...@...c>

    czy ktos wie czy sa i ewentualnie zna kody:
    - wylaczajacy poczte glosowa
    - wylaczajacy uslgue "kto tam"

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-12 06:50:01
    Temat: Re: krotkie kody heyah
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    K pisze:
    > czy ktos wie czy sa i ewentualnie zna kody:
    > - wylaczajacy poczte glosowa
    > - wylaczajacy uslgue "kto tam"
    >
    > pozdrawiam.
    Nawet nie chciało ci się leniu zajrzeć na stronę heyah

  • 3. Data: 2009-01-12 08:48:36
    Od: K <...@...c>

    spiderpl pisze:

    > Nawet nie chciało ci się leniu zajrzeć na stronę heyah

    poka poka, bo szukalem.

  • 4. Data: 2009-01-12 09:21:23
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    http://www.heyah.pl/d324be13c4f44aeb65d0995ef4feecf3

  • 5. Data: 2009-01-12 19:04:02

    spiderpl pisze:

    > http://www.heyah.pl/d324be13c4f44aeb65d0995ef4feecf3

    no brawo tylko, ze ta strone juz widzialem i nie ma ani slowa o usludze
    "kto tam", a przekierowania na poczte to sobie wylaczylem z poziomu
    telefonu zanim szukalem kodow. ja chce poczte wylaczyc, bo caly czas
    jest wlaczona. wiec czytaj ze zrozumieniem.