    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: kryzys jezyków kompilowanych do kodu 'natywnego'
    Date: Thu, 12 Apr 2012 17:46:42 +0000 (UTC)

    tytul jest skrotem bo wiadomo ze to nie jezyki sa
    kompilowane (podobnie wyrazenie kod natywny jest
    pewnym zastepnikiem na kod maszynowy)

    faktycznie jest cos takiego (wsrod powiedzmy siodemki
    najbardziej popularnych jezykow rozlegly obszar obszaru
    pokrywaja jezyki jak java c# php javascript python etc
    choc jak sie zastanowic to jednak nie az tak, bo jest tez
    sporo jezykow tradycyjnie kompilowanych do kodu maszynowego -
    ale zasadniczo jakie? ktos moglby wymienic konkurencję *
    wśrod tych własnie języków ? (w czym mozna wybierac
    przede wszystkim itp)

    * ogolnie ja jestem zwolennikiem tego typu jezykow, i uwazam
    ze mogalaby tu byc konkurencja, moze nie tyle wydajnosciowa
    w stosunku do c (oby!) ale chocby stylistyczna i dotyczaca
    tez pewnie sporego obszaru innych roznic