  • 11. Data: 2011-10-31 06:38:53
    Temat: Re: krzesło Aeron - odradzam
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Witam

    Wita. A ja proponuje przejść się do sklepu wybrać tanie w którym po
    prostu wygodnie Ci się siedzi, a od komputera zwyczajnie ruszyć się co
    godzinę i przejść do kuchni po herbatkę czy do kibelka - jak kto woli.
    Za to wieczorkiem pospacerować trochę i/lub pozginać się przed
    prysznicem kilkoma pompkami czy brzuszkami i problemów z kręgosłupem
    mieć nie będziesz żadnych.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2011-10-31 12:06:42
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Jeśli kupiłeś krzesło za 5 kawałków żeby mniej bolał kręgosłup, to IMHO
    lepiej było za połowę tego kupić sobie bieżnię i co drugi dzień potruchtać
    pół godziny.

  • 13. Data: 2011-10-31 15:17:40
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Sun, 30 Oct 2011 11:46:57 +0100, Szyk napisał(a):

    > Ja wybrałem mniejszy B.

    I pewnie to byl powod problemow.

    Moze po prostu go sprzedaj i kup cos innego. Od siebie polecam krzeslo
    Ergomax Ergohuman. Zaplacisz 2k, dostaniesz 10 lat gwarancji i wygodne
    miejsce pracy. Dodam, ze jestem "wiekszy" od Ciebie ;-)

    --
    pozdro
    RemeK

  • 14. Data: 2011-10-31 17:49:42
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jeśli kupiłeś krzesło za 5 kawałków żeby mniej bolał kręgosłup, to IMHO
    > lepiej było za połowę tego kupić sobie bieżnię i co drugi dzień
    > potruchtać pół godziny.

    Ależ ja mam krzesło za niewiele więcej od stówy, a mnie nic nie boli ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2012-11-18 20:13:22
    Od: a...@g...com

    krzesło Aeron - polecam - rozmiar C jest super

  • 16. Data: 2012-11-19 19:52:14
    Od: Uno <u...@t...pl>

    W dniu 2011-10-30 16:38, A.L. pisze:

    > Buty tez kupujesz przez Internet, bez mierzenia?...
    >
    > A.L.

    Słuszna uwaga - ja też się przeleciałem po sklepach zanim kupiłem
    krzesło i to które wydawało mi się super na stronie w rzeczywistości
    było strasznie niewygodne i na odwrót.