  • 1. Data: 2015-02-17 19:38:23
    Temat: książka do Javascriptu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie pytam tam, bo tam to wiadomo kto siedzi...

    istnieje jakaś wartościowa książka o Javascript?

  • 2. Data: 2015-02-17 20:10:03
    Temat: Re: książka do Javascriptu
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2015 19:38:23 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > nie pytam tam, bo tam to wiadomo kto siedzi...

    Buka?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2015-02-17 20:23:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i żeby tak od razu sukesem po? nie godzi się...

    przeglądam te spisy treści książek z allgro, każda jakaś pojebana...

  • 4. Data: 2015-02-17 20:37:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-17 20:23, identyfikator: 20040501 wrote:
    > przeglądam te spisy treści książek z allgro, każda jakaś pojebana...

    Jesli sugerujesz że te ksiązki te mogly być używane jako rekwizyty przy
    BDSM to zdecydowanie higieniczniej będzie tutaj:

    http://www.ecma-international.org/ecma-262/5.1/Ecma-
    262.pdf

  • 5. Data: 2015-02-17 20:46:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na temat - wiem, że to dla Was bardzo trudne, ale - na temat...

  • 6. Data: 2015-02-17 20:48:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-17 20:46, identyfikator: 20040501 wrote:
    > na temat - wiem, że to dla Was bardzo trudne, ale - na temat...

    Co może być bardziej na temat od specyfikacji języka?

  • 7. Data: 2015-02-17 20:57:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no tak, nie wiem o co chodzi, ale szukam opisów "jeszcze" dotyczących
    Javascript...
    książek znaczy się...

  • 8. Data: 2015-02-17 21:50:41
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 17 Feb 2015 19:38:23 +0100, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:
    > istnieje jakaś wartościowa książka o Javascript?

    Tak.
    .
    .
    .
    Nicolas Zakas, Java Script, Zasady programowania obiektowego.

    Nawet niedroga, Helion.

  • 9. Data: 2015-02-17 21:53:59
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 17 Feb 2015 20:48:33 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Co może być bardziej na temat od specyfikacji języka?

    Akurat dla Javascript to sama składnia to tak jakby do napisania
    sonetu przystąpić po przeczytaniu słownika ortogradicznego.

  • 10. Data: 2015-02-17 21:59:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzieki, ciekawa pozycja, ale nie tego poszukuję,
    chodzi o takie rzeczy jak sterowaniem DOMem,
    i tego typu rzeczy...