  • 1. Data: 2012-10-30 15:00:22
    Temat: kupilbym se
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2012-10-30 16:26:04
    Temat: Re: kupilbym se
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu
    > kurzy?

    miałem, dawno temu, ale pewnie i teraz te nowe 600tki wciąga filtrem ;)
    bardzo fajny motocykl

  • 3. Data: 2012-10-30 17:42:37
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

    ale tylko z walkman'em w zestawie

  • 4. Data: 2012-10-31 19:44:44
    Od: gorzała <gorzala14@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam Was:) mam małe pytanie czy nie wiecie co to za model spodni ->
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/Re
    t_Bike_w_TVN_Turbo/ret_bike.jpg.html
    co ta dziewczyna ma na sobie??? retbike ale nie wiem jaki model:(