  • 11. Data: 2009-01-05 15:17:59
    Temat: Re: lampa do Pentaxa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale w faq pisza, ze "The MZ series will also give you the advantage of
    > additional Auto apertures and more advanced control."

    Dobra, co my tu możemy mieć...
    1. ichnia stopka z fotocelą. Niewykluczone że to może pracować
    w trybie "automatyki lampy" - w ręku nie miałem, ale byłoby
    prawdopodobne.
    Flejm o pomiarze bezpośrednio vs. TTL był niedawno ;),
    akceptujemy: "jest możliwość".

    2. ichni, Metzowy system sterowania zestawem kilku lamp.
    Ale... który z systemów *nie ma* możliwości sterowania
    kilkoma lampami?

    Jeszcze coś?
    I do tego pisałem, że nie mówię żeby to miał być zły pomysł :)
    (acz zdaje sie 44/45/54 i stopki nie są flashowalne, nowy aparat
    może oznaczać nową stopkę, a do 58 już przypadki flashy są)

    pzdr, Gotfryd