  • 11. Data: 2023-10-16 19:43:35
    Temat: Re: laptop strzela
    Od: Michał Łukasik <michu_l@tlen_cut.pl>

    On 10/15/23 08:39, PiteR wrote:

    > laptop dell 7280 strzela głośnikami kiedy np załaduje stronę www
    > chyba nie znajduje dźwięku do odtworzenia???
    >
    > jakieś pomysły?

    Każda przeglądarka tak ma?

    > zły sterownik audio?

    Odpal jakieś life distro z pena i sprawdź czy problem będzie tan sam.

    --
    - Michu

  • 12. Data: 2023-10-16 20:29:55
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, October 15, 2023 at 2:28:34 p.m. UTC-5, Zbynek Ltd. wrote:

    > Trzeba.
    > Jestem leniwy. Nauczyłem się, że klikam lub naciskam Enter i coś
    > zmieniam.
    > Próbowałem kilka dystrybucji linuxa i w żadnej nie było możliwości
    > ustawienia dużej prędkości kursora myszy.

    LOL.
    Chyba od 10 lat w kazdej co mialem/uzywalem taka opcja lest.

    > W systemie Małomiękkiego
    > nawet nie ustawiam maksymalnej bo nawet dla mnie jest za duża.
    > Ludzie polecają mi różne hokus-pokus, które mam wpisać w jakimś
    > oknie terminala i *może* uda się tę prędkość zwiększyć w Mincie.
    > I głupia mysz sprawiła, że nie mam cierpliwości do pracy na nim.

    Ja nie wiem co ci tam ludzie pisali jak ich pytales ale to akurat sie ustawia mysza,
    tak jak w windzie.

  • 13. Data: 2023-10-16 20:32:23
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, October 15, 2023 at 2:57:08 p.m. UTC-5, Zbynek Ltd. wrote:

    > No jeżeli uważasz przesunięcie myszy na odległość 2cm by przesunąć
    > kursor przez cały skos ekranu za coś dziwnego, to tak -
    > dyskwalifikuje cię to jako kogoś z opiniami którego można się liczyć :-P

    Skoro winda taka fajna to pomoz koledze z problemem a nie pierdolizuj na temat
    linuxa.
    Wykaz wyzszosc windy nad linuxem i zdiagnozuj czemu tam cos pyka...

  • 14. Data: 2023-10-16 20:36:01
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, October 15, 2023 at 2:39:03 a.m. UTC-5, PiteR wrote:
    > laptop dell 7280 strzela głośnikami kiedy np załaduje stronę www
    > chyba nie znajduje dźwięku do odtworzenia???
    >
    > jakieś pomysły?
    >
    > zły sterownik audio?

    Ja bym zaczal od diagnostyki:

    -czy to pykanie jest tez jak w systemie zrobisz mute?
    -czy jak grasz jutube to gra normalnie czy tez cuduje?
    -czy jak gra media player to tez pyka?

    -Czy kazda strona tak ma ze pyka?
    -jakie inne aktywnosci powoduja pykanie?
    -Po reboocie jest tak samo?

    -jakies nowe uaktualnienia przyszly?
    -Jakies nowe apki dodales?
    -Cos nowego dolaczone do kompa? Jakas dziwna mysza, dysk, cokolwiek?

  • 15. Data: 2023-10-17 09:57:14
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2023-10-15 o 09:39, PiteR pisze:
    > laptop dell 7280 strzela głośnikami kiedy np załaduje stronę www
    > chyba nie znajduje dźwięku do odtworzenia???
    >
    > jakieś pomysły?
    >
    > zły sterownik audio?

    Spotkałem się z tym problemem w HP Pavilion 15 eg1152nw
    Problem wystąpił po którejś aktualizacji Windows 11.
    Pomogła aktualizacja sterownika do najnowszej dostępnej wersji.
    Sterownik pobrałem ze strony HP.

    --
    t0maszek

  • 16. Data: 2023-10-20 18:24:29
    Od: krzysiek k <h...@g...com>

    witam

    jestem uzytkownikiem komputera[ i3-6100 ] z 2016 roku i powiem tak tylko LINUX

    uzywam FEDORA + MATE

    i jest idealnie