  • 1. Data: 2011-08-11 20:23:58
    Temat: lcd thomson
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    witam !

    w tesco jest obecnie jeden model lcd thomsona w promocji. ciężko mi
    cokolwiek znaleźć na temat tego producenta. zero jakis opini na temat
    telewizorów. możecei mi cos napisac czy warto w taki telewizor inwestować ?

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-08-11 23:47:38
    Temat: Re: lcd thomson
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-11 22:23, VSS pisze:
> [...]
    > cokolwiek znaleźć na temat tego producenta. zero jakis opini na temat
    > telewizorów. możecei mi cos napisac czy warto w taki telewizor inwestować ?

    Ale w co inwestowac?
    Nawet modelu nie podałeś, wróżka na urlopie.

  • 3. Data: 2011-08-12 17:18:07
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j21po4$vrk$...@m...internetia.pl,
    Norbert <n...@M...com> nastukał:
    > Ale w co inwestowac?
    > Nawet modelu nie podałeś, wróżka na urlopie.

    nie podałem bo mi chodzi głównie o jakość "marki" a nie pojedyńczego
    telewizora.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-08-12 18:03:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    VSS wrote:
> [...]
    > cokolwiek znaleźć na temat tego producenta. zero jakis opini na temat
    > telewizorów. możecei mi cos napisac czy warto w taki telewizor

    telewizory to marna inwestycja... szybko traca na wartości

  • 5. Data: 2011-08-12 18:27:11
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > cokolwiek znaleźć na temat tego producenta. zero jakis opini na temat
    > telewizorów. możecei mi cos napisac czy warto w taki telewizor inwestować ?

    Tydzień temu kupiłem ojcu Thomsona 32" w MM, kosztował 999zł i wśród
    telewizorów do 2000zł jego obraz był równie dobry jak innych oczywiście
    z zastrzeżeniem że ma rozdzielczość 1368x764 ale ponieważ będzie działał
    z analogową kablówką to nie miało to znaczenia.

    Mam do niego jedno główne zastrzeżenie, uchwyt ścienny mocuje się w nim
    tylko do plastikowej obudowy na tyle miękkiej że obracanie telewizora
    jest połączone z wrażeniem że zaraz się urwie a u rodziców ten telewizor
    musi być przestawiany prawie codziennie o 90 stopni w zależności czy
    widzowie są w łóżku czy na fotelach.

  • 6. Data: 2011-08-13 09:48:12
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j23ra3$qk2$...@n...onet.pl,
    Padre <P...@n...net> nastukał:
> [...]
    > ten telewizor musi być przestawiany prawie codziennie o 90 stopni w
    > zależności czy widzowie są w łóżku czy na fotelach.

    dzięki za info, doczytałem opinię o wolnym przełączaniu kanałów - czy możesz
    to potwierdzić ?

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-08-13 18:45:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    > dzięki za info, doczytałem opinię o wolnym przełączaniu kanałów - czy
    > możesz to potwierdzić ?

    Kanały analogowe przełącza normalnie, z pewnością dużo szybciej niż
    przeciętny dekoder satelitarny, co do głowicy cyfrowej nie mam pojęcia i
    nie mam jak sprawdzić.

  • 8. Data: 2011-08-16 15:35:34
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > telewizory to marna inwestycja... szybko traca na wartości

    Telewizor to ŻADNA inwestycja :-). Inwestycją jest coś, co w
    założeniu ma przynosić dochód lub pomóc w powiększeniu tegoż
    dochodu. Telewizor to po prostu zakup konsumpcyjny :-). No,
    chyba że zamiaruje go ktoś powiesić w pubie na ścianie coby
    więcej klientów przychodziło ;-)
    Ale to tak na marginesie ;-)))

  • 9. Data: 2011-08-16 17:17:06
    Od: on <o...@o...no>

    > Kanały analogowe przełącza normalnie, z pewnością dużo szybciej niż
    > przeciętny dekoder satelitarny, co do głowicy cyfrowej nie mam pojęcia i
    > nie mam jak sprawdzić.

    Mój (seria ft5) cyfrowe (DVB-T) przełącza 'normalnie', a już na pewno
    szybciej niż najtańsze STB.

    Cyfrowe będą zawsze przełączane trochę wolniej niż analogowe ze względu
    na sposób transmisji - tzw GOP.