  • 1. Data: 2014-01-16 23:12:42
    Temat: liczba zwracanych stron w wyszukiwarce google
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam!

    Czy idzie w jakiś sposób pozyskać liczbę zwracanych stron w wyszukiwarce
    Google dla danych słów kluczowych wstecz?
    Chodzi mi o liczbę zwracanych stron dla np. wyrażenia: "samochody
    europejskie" jaką zwracały Google w dniu 5 kwietnia 2010 r.?

  • 2. Data: 2014-01-18 19:01:54
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-16 23:12, Wojtek pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o liczbę zwracanych stron dla np. wyrażenia: "samochody
    > europejskie" jaką zwracały Google w dniu 5 kwietnia 2010 r.?

    Tego na bieżąco nawet nie idzie zrobić. Zdarzało się, że z dnia na dzień
    ta sama fraza zwracała o rząd lub dwa mniej rezultatów. Bez przerwy
    grzebią w wyszukiwarce niedawno był okres ok 2 miesięcy, kiedy nie
    działało ograniczanie wyników wyszukiwania do lokalizacji więc liczba
    dopasowań znacząco wzrosła.

    Obecnie to działa. Spróbuj zmienić IP (z innej lokalizacji - np. poprzez
    smartfona/PC stacjonarny) i zobacz, że liczba wyników też się zmieni.

    Marek

  • 3. Data: 2014-01-19 20:23:44
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-01-16 23:12, Wojtek pisze:
    > Czy idzie w jakiś sposób pozyskać liczbę zwracanych stron w wyszukiwarce
    > Google dla danych słów kluczowych wstecz?

    Konkretnych liczb nie dostaniesz, ale mozna sledzic trendy ilosci
    wyszukan w zadanym okresie czasu, o ile szukana fraza jest w miare
    popularna. Twoja popularna widocznie nie byla, dlatego przyklad jest w
    jezyku angielskim:
    http://www.google.com/trends/explore#q=european%20ca
    rs

    --