  • 1. Data: 2012-11-06 19:35:31
    Temat: link do katalogów z rozmiarami zębatek
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Wyszło na to, że zamówiłem złą tylną zębatkę. Teraz chcę znaleźć
    odpowiednią poprzez sprawdzenie rozmiaru. Czy znacie jakieś katalogi JT
    lub sunstar z wymiarami?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-06 21:20:32
    Temat: Re: link do katalogów z rozmiarami zębatek
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał

    > Czy znacie jakieś katalogi JT

    Popatrz np. w Larssonie.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-11-06 21:22:47
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Wyszło na to, że zamówiłem złą tylną zębatkę. Teraz chcę znaleźć
    > odpowiednią poprzez sprawdzenie rozmiaru. Czy znacie jakieś katalogi JT
    > lub sunstar z wymiarami?

    Znalazłem pasujące rozmiary JT:

    JTR260
    JTR475
    JTR487

    Z Esjota:
    50-32018-40

    Może ktoś wie gdzie jest największy wybór zębatek, idealnie byłoby w
    okolicach Warszawy. W Larssonie takich nie mają. A może jeszcze inni
    producenci łatwo dostępni?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2012-11-06 22:07:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Może ktoś wie gdzie jest największy wybór zębatek, idealnie byłoby w
    > okolicach Warszawy. W Larssonie takich nie mają. A może jeszcze inni
    > producenci łatwo dostępni?

    Znalazłem katalog sunstara (z rozmiarówką):

    http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/sunstar_pl.pdf

    Gdyby ktoś kiedyś szukał zębatki 520 do xlr250 Baja Japan to są to można
    dopasować (choć trochę więcej zębów: 42 zamiast 40):

    SUNSTAR
    SUNR1-3532-42 zęby
    SUNR1-3533-43 zęby
    SUNR1-3517-44 zęby

    Oczywiście wcześniej wymieniane zębatki JT i Esjot również pasują.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2012-11-06 22:46:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-06 22:07, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > SUNR1-3533-43 zęby
    > SUNR1-3517-44 zęby
    >
    > Oczywiście wcześniej wymieniane zębatki JT i Esjot również pasują.

    normalnie szok !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!