  • 1. Data: 2017-01-23 19:02:31
    Temat: ludzie są jeb...
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

    http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-p
    ortable-1-tb-i6683007803.html

    ludzie to są jednak pier...

  • 2. Data: 2017-01-23 20:24:58
    Temat: Re: ludzie są jeb...
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.01.2017 o 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    > a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...
    >
    > http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-p
    ortable-1-tb-i6683007803.html

    została godzina na razie jest 247,50, a za ile pójdzie?

  • 3. Data: 2017-01-23 21:46:21
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 23 Jan 2017 20:24:58 +0100, Borneq napisał(a):

    > została godzina na razie jest 247,50, a za ile pójdzie?

    Nikt nie przebił już. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 4. Data: 2017-01-23 21:46:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-01-23 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    > a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

> [...]

    Sprzedający ma 98,7% pozytywów i negatywy głownie za wadliwy towar - ja
    bym kijem nie dotykał...

    Piotr

  • 5. Data: 2017-01-23 23:03:31
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2017 o 21:46 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    ortable-1-tb-i6683007803.html

    > Sprzedający ma 98,7% pozytywów i negatywy głownie za wadliwy towar - ja
    > bym kijem nie dotykał...

    Zauważcie, sprzęt był "recertyfikowany".
    Może dogadali się mailowo i gra była o zawartość dysku po poprzednim
    właścicielu?
    :)

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2017-01-23 23:43:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-01-23 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    > a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

> [...]

    Tak przy okazji - po co ten dysk jest zapakowany w folię antystatyczną?

  • 7. Data: 2017-01-24 07:46:00
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
    > a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

    oj tam, oj tam,
    a ja za parę godzin wylicytowałem kuchenkę
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6679899959

    podczas gdy
    https://cenowarka.pl/caso-tmcg25-chef-kuchenka-mikro
    falowa-z-grillem-i-termoobiegiem-3353-a1233273.html

    hint: poza mną nikt nie licytował i kupiłem po cenie wywoławczej

  • 8. Data: 2017-01-24 09:46:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    falowa-z-grillem-i-termoobiegiem-3353-a1233273.html

    > hint: poza mną nikt nie licytował i kupiłem po cenie wywoławczej

    97.3% Pozytywnych komentarzy - ryzykant z Ciebie ))))

  • 9. Data: 2017-01-24 10:33:33
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 24.01.2017 o 09:46, Uncle Pete pisze:
    > 97.3% Pozytywnych komentarzy - ryzykant z Ciebie ))))

    Zmniejszyłem ryzyko, bo przesyłka płatna przy odbiorze, nawet mogę
    otworzyć w obecności kuriera.

  • 10. Data: 2017-01-24 14:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    falowa-z-grillem-i

    > 97.3% Pozytywnych komentarzy - ryzykant z Ciebie ))))

    Ryzykant i lizus - 160 pozytywów i ani jednego negatywa? To sie tak nie
    da... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik