  • 21. Data: 2022-05-13 21:26:54
    Temat: Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.05.2022 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > Nie, nagrody sa za czyny o pozytywnych skutkach a nie za NISKA
    > SZKODLIWOSC.

    Posłuchaj se pamiętnego koncertu jak nie rozumiesz przesłania :-)

    http://niusy.pl/@youtube.com/ajd

    > Beata dostała kare zdecydowanie powyzej sredniej za taki czyn ale
    > oczywiscie jak ktos chce udowodnic ze sady sa be to wywód sedziego
    > który mowi o opinii o oskarzonej bedzie powodem dobrym jak kazdy inny.

    "Sądy są be" ponieważ, jak już napisałem, odwołują się do okoliczności
    łagodzących w postaci działalności artystycznej. Prawnicy śmieją się z
    tego !!!

    > Piszesz teraz o tym potraceniu? No to przeciez skandaliczne.
    > Nie mieszja dwóch zupełnie roznych spraw.

    Tato, pozwól mi mieszać.

  • 22. Data: 2022-05-14 12:28:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.05.2022 o 20:13, Cavallino pisze:

    > No to jest szansa że pisowca tym bardziej nie ukarzą, skoro nie ukarali
    > za jazdę po pijaku.

    A gdzie niby nie ukarali za jazdę po pijaku?

  • 23. Data: 2022-05-14 12:31:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.05.2022 o 20:28, J.F pisze:

    > To juz chyba byla nastepna instancja.

    > "Sąd sądem, ale sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie" :-)
    >
    > Jest jeszcze jedna sprawa ... dowod jest na 0.47 promila, analize
    > odrzucamy, alkomat ... patrzymy na dokladnosc, i zostaje wykroczenie
    > :-)
    >
    > A wykroczenie to z definicji mala szkodliwosc spoleczna :-)

    Zaproponuję sądowi odstąpienie od ukarania mnie za +69 :-)

  • 24. Data: 2022-05-14 16:07:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2022 o 12:28, ii pisze:

    > A gdzie niby nie ukarali za jazdę po pijaku?

    W tym wątku.

  • 25. Data: 2022-05-14 16:43:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.05.2022 o 16:07, Cavallino pisze:

    > W tym wątku.

    W tym wszystkich ukarali z wyjątkiem pisowca o czym właśnie pisałem.

  • 26. Data: 2022-05-23 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > "Sądy są be" ponieważ, jak już napisałem, odwołują się do
    > okoliczności łagodzących w postaci działalności artystycznej.
    > Prawnicy śmieją się z tego !!!

    Pokaz prosze tych prawników...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 27. Data: 2022-05-23 18:39:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > Pokaz prosze tych prawników...

    Czytasz ten wątek?