  • 1. Data: 2022-11-16 21:04:28
    Temat: [media] Skąd mamy te baterie do elektryków a parkowanie tu, tam i ówdzie :-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Materiał "Audytu Obywatelskiego" jak to:
    - ochrona zaparkowała na przejściu
    - jak gość zadzwonił na policję to odjechała i stanęła na zakazie parkowania
    - przyjechały 3 kolejne ochrony i zaparkowały na skrzyżowaniu
    - policja chciała telefonicznie przyjechać po 4 godzinach

    A wszystko "na gruncie" baterii do "naszych" elektryków niejakiej LG :-)

    http://niusy.pl/@youtube.com/als

  • 2. Data: 2022-11-16 22:29:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 16.11.2022 o 21:04, ii pisze:

> [...]
    > - policja chciała telefonicznie przyjechać po 4 godzinach
    >
    > A wszystko "na gruncie" baterii do "naszych" elektryków niejakiej LG :-)

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-11-16 23:58:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 16.11.2022 o 22:29, RadoslawF pisze:
    > W dniu 16.11.2022 o 21:04, ii pisze:

    > Znowu kretynku

    K...a mać!
    Przestań wreszcie wyciągać ludziom śmieci na wierzch!

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-11-17 13:16:55
    Od: K <...@l...com>

    On 16/11/2022 20:04, ii wrote:
> [...]
    > - policja chciała telefonicznie przyjechać po 4 godzinach
    >
    > A wszystko "na gruncie" baterii do "naszych" elektryków niejakiej LG :-)

    Zeby byc ochroniarzem wystarczy miec rece, nogi i moc sie poruszac o
    nich oraz miec PJ.

  • 5. Data: 2022-11-17 19:36:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2022 o 13:16, K pisze:

    > Zeby byc ochroniarzem wystarczy miec rece, nogi i moc sie poruszac o
    > nich oraz miec PJ.

    Sprawdzania prawa jazdy jeszcze nie widziałem na tym kanale.