  • Data: 2022-05-14 12:49:07
    Temat: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dworak, pełnomocnik ministra infrastruktury ds. bezpieczeństwa
    ruchu drogowego i ruchu rowerowego...

    ...Z ronda mamy zjeżdżać tylko z prawego pasa, ...

    ...dzieci mają obowiązkowo jeździć w kasku rowerowym [kupisz te kaski za
    rodziców?], ...

    ...a rowerzyści mają otrzymać ustawowy zakaz wjazdu przed nadjeżdżający
    samochód na przejazdach rowerowych [taki jak piesi?]...

    ...Przy tym nie uważam, że rowerzysta powinien być zmuszony do
    zatrzymywania roweru przed przejazdem i zsiadania z siodełka. Tego
    rowerzyści nie lubią i sam nie lubię ...rowerzysta, ... musi tylko dać
    szansę kierowcy, żeby go zauważył i żeby mu ustąpił. ... [ma się kłaniać
    czy jak? jw]

    ...Zgłosiłem m.in. wprowadzenie w Polsce prędkości zalecanej. To
    spowoduje, że znak B-33, czyli ograniczający prędkość będzie mniej
    deprecjonowany przez zarządzających ruchem i samych uczestników ruchu
    drogowego. I ta propozycja została na forum dobrze przyjęta.[ohoho]

    ...Obecnie plan jest taki, by takie szkolenia [BRD] musieli odbyć już
    tylko ci, którzy popełnią wykroczenie i dostaną punkty karne. To ma być
    pewna resocjalizacja[resocjalizacja a ambicje imperialne]
    "

    http://niusy.pl/@onet.pl/ajf

    Gościu niewątpliwie coś robi, ale ... czy oddałbyś mu władzę nad sobą?

    Bo ja już pisałem, że jak dla mnie, najlepiej byłoby wrócić do PoRD,
    który mieścił się na dwóch stronach A4. To oczywiście nie gwarantuje, że
    za chwilę jakiś obłąkaniec przy korycie znowu nie będzie chciał
    potraktować wszystkich kierowców jak przestępców, ale przynajmniej
    świadomość narodu ma szansę wzrosnąć.