  • 131. Data: 2012-10-06 20:11:41
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    news:k4pive$6ot$1@dont-email.me...
    > "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Co mam Ci zrobić?? I kto to jest "nam"? Raźniej się w kupie czujesz?

    Np mi, w kupie raźniej, nie to co z węgorzem w dupie.

  • 132. Data: 2012-10-06 20:13:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zapomniałeś o "najnowsza"? Bo chyba korzystanie z nożyczek nie jest
    > odkryciem.

    To, że nano SIM jest najnowszym formatem karty SIM to chyba nie ulega
    wątpliwości? A więc nie poprawiam ani nie zapominam o "najnowszym".

    > Ja się nie podniecam, bo nie obcuję z węgorzami, tylko przypominam
    > Ci autorstwo dowcipu dla przedszkolaka.

    Te węgorze ciągle masz na myśli tak jak Pencil... biedaki...
    Może umówcie się na jakąś randkę, może Wam ulży, co?

  • 133. Data: 2012-10-06 20:17:40
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a w usa nie ?

    Najwyraźniej nie jest problem aż tak powszechny skoro nie ma
    kluczyków na skrzynkach...

    > Juz nie. Teraz obowiazuja unijne przepisy, unijne skrzynki, skrzynka jest
    > wlasnoscia lokatora/spoldzielni, poczt moze byc wiele, wrzucic moze
    > kazdy, zabrac tylko wlasciel.

    To co widziałem to listonosz wciąż otwiera sobie skrzynkę w bloku
    kluczem. Najwyraźniej "właściciel" dostarczył mu ten klucz...

    > Jak cie zlapia.

    W ten sposób można też argumentować kradzież na bank lub morderstwo.

    > Ale czemu maja stac ? Tylko kwestia ilosci urzednikow w okienkach.

    No właśnie nie wiem czemu akurat na poczcie zwykle jest kolejka...
    Może nie opłaca się zatrudnić więcej urzędników.

    > No i czemu adresowac koperty, wysylac jakies czeki, ktore potem ktos musi
    > odnotowac w systemie u siebie, wyslac do banku, bank do drugiego banku,
    > potwierdzic, odrzucic - a przeciez od dostawcy moglo przyjsc polecenie
    > przelewu, podpisujesz i wysylasz do swojego banku, tzn zostawiasz w
    > skrzynce :-)

    Nieuważny jesteś - piszę wyraźnie o opcjach z pominięciem elektronicznych
    przelewów, bo te są oczywiście najwygodniejsze ale nie dla wszystkich
    dostępne.

  • 134. Data: 2012-10-06 20:40:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-06 16:17, Pszemol pisze:
    (...)
    > Widzisz... w Polsce kradnie się ludziom listy ze skrzynek pocztowych.

    No, a jaki biznes na tym robią ;)

> [...]
    > chodzić z pękiem 1000 kluczy ze swojego rejonu. No chyba że tylko
    > z bloków spółdzielczych - tam listonosz ma jeden klucz do całej

    Jak zwykle żyjesz swoimi wyobrażeniami, a nie rzeczywistością.

  • 135. Data: 2012-10-06 21:14:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 13:17:40 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Najwyraźniej nie jest problem aż tak powszechny skoro nie ma
    > kluczyków na skrzynkach...

    No bo tez zazwyczaj wiele ukrasc nie mozna, to nie kradna :-)

    > To co widziałem to listonosz wciąż otwiera sobie skrzynkę w bloku
    > kluczem. Najwyraźniej "właściciel" dostarczył mu ten klucz...

    Dawno widziales, albo w tym bloku nie przestrzega sie unijnych przepisow
    :-)

    > W ten sposób można też argumentować kradzież na bank lub morderstwo.

    No i jak swietnie wiesz - mimo surowych kar morderstwa i kradzieze ciagle
    sie w USA zdarzaja.

    > No właśnie nie wiem czemu akurat na poczcie zwykle jest kolejka...
    > Może nie opłaca się zatrudnić więcej urzędników.

    Mnie to tez dziwi, szczegolnie ze kolejki jakby coraz wieksze.

    > Nieuważny jesteś - piszę wyraźnie o opcjach z pominięciem elektronicznych
    > przelewów, bo te są oczywiście najwygodniejsze ale nie dla wszystkich
    > dostępne.

    Alez ja pisze o czysto papierowych. Czemu mam wysylac jakis czek
    elektrowni, skoro ona mi moze przyslac gotowe polecenie przelewu, ktore bym
    podpisal i wyslal do swojego banku.

    J.

  • 136. Data: 2012-10-06 21:22:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > Witryna banku rozpoznaje komputer z ktorym się laczysz i połączenie z
    > nowego komputera obłożone jest serią dodatkowych pytań autoryzujących
    > ustawionych w profilu użytkownika, ale potem już wystarcza znać login
    > i haslo.
    >
    > Cała idea rozwiązania ma na celu zapewnienie rozsądnego poziomu
    > bezpieczeństwa i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem przy
    > jednoczesnym minimalnym poziomie upierdliwości dla właściciela
    > rachunku jaką osiaga sie przez nie wymaganie histerycznie smiesznych
    > tokenow, smsow, dodatkowych hasel przy logowaniu sie codziennym z
> [...]

    już ci napisałem...

    nie dziwię sie że rosyjscy hakerzy tak łatwo obrabiają konta ludzie w
    amerykańskich bankach.

    co do opisanych przez ciebie zabezpieczeń stosowanych przez amerykańskie
    banki to nie chce mi si enawet tego komentować.

  • 137. Data: 2012-10-06 21:23:49
    Od: Pszczemoł <w...@u...net.pl>

    W dniu 06-10-2012 20:11, pencil pisze:
    > Np mi, w kupie raźniej, nie to co z węgorzem w dupie.

    Dlatego najpierw Pszemol spróbował okonia.
    http://img.chan4chan.com/img/2009-02-04/123371941179
    0.jpg

  • 138. Data: 2012-10-06 21:24:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > A merytorycznie potrafisz sie odnieść do argumentu czy tylko
    > dowcipkować potrafisz?
    >
    > Skąd ten hacker weźmie kombinację login/password do mojego konta?
    > Będzie sobie siedział i rozszyfrowywal paczki SSL wysyłane między moim
    > komputerem a witryną banku?

    zainstaluje na twoim cudownym kompie program, który mu wyśle te dane też
    zreszta zaszyfrowane.

  • 139. Data: 2012-10-06 21:27:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Najwyraźniej wszystkie banki w Polsce mają wygodę klienta w nosie.

    usiłuję zrozumieć co jest niewygodnego w autoryzacji przelewów i ważnych
    zmian poprzez kod wysyłany SMSem.

    dla mnie to jest wygodne i dające znaczny poziom bezpieczeństwa transakcji,
    nawet jeśli haker zdobędzie login i uda mu sie złamać sposób transferu hasła
    i je poznać to i tak będzie sobie tylko mógł pooglądać ile mam kasy i nic
    więcje nie zrobić.

  • 140. Data: 2012-10-06 21:27:52
    Od: Przczemoł <w...@u...net>

    --