  • 1. Data: 2009-05-11 19:37:44
    Temat: mocowanie aparatu
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Witam,
    Jak zamontowac aparat na motocyklu, zeby nakrecic cos w czasie jazdy?
    Chodzi mi o miejsce montazu i sposób. Na kierownicy raczej odpada, bo mam
    ciemna, mala szybke. Zbiornik? Na sobie jakos?
    Mam "malpke" Canona i zastanawiam sie czy jakis gietki statyw typu pajak, a
    moze kombinowac z jakims wlasnym projektem stelaza czy innego trzymaka.
    Prosze o rady doswiadczonych i pomyslowych motocyklowych MacGyverów :)

    dikoj

  • 2. Data: 2009-05-11 19:50:25
    Temat: Re: mocowanie aparatu
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 21:37:44 +0200, "dikoj" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Chodzi mi o miejsce montazu i sposób. Na kierownicy raczej odpada, bo mam
    >ciemna, mala szybke. Zbiornik? Na sobie jakos?

    np ram mount

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-05-11 19:59:29
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "dikoj" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a moze kombinowac z jakims wlasnym projektem stelaza czy innego trzymaka.
    > Prosze o rady doswiadczonych i pomyslowych motocyklowych MacGyverów :)

    Montujemy aparat na klacie pajakiem, efekt jest dobry (bez stabilizacji
    opbrazu), widac jak motocykl pracuje a obraz jest stabilny.
    http://www.youtube.com/watch?v=k14Avtn3nBE&feature=c
    hannel_page

    Samo zamocowanie wymaga pomocy, trudno zapiac pajaka haczykami samemu.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 4. Data: 2009-05-12 07:55:47
    Od: a...@d...pl

    On May 11, 9:37 pm, "dikoj" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > Jak zamontowac aparat na motocyklu, zeby nakrecic cos w czasie jazdy?

    ja kupilem na allegro statyw w ksztalcie imadelka.
    http://allegro.pl/item579561123_hit_stulecia_statyw_
    czy_imadlo_zdecyduj_sam.html
    przykrecam go do owiewki miedzy szyba a lusterkiem (bo tam jest
    najsztywniej)

    pozdrawiam
    atlo fazer

  • 5. Data: 2009-05-12 11:23:51
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    czy_imadlo_zdecyduj_sam.html
    > przykrecam go do owiewki miedzy szyba a lusterkiem (bo tam jest

    A jak z jakością wykonania tego statywu?

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 6. Data: 2009-05-12 19:45:14
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "Karambol" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Montujemy aparat na klacie pajakiem, efekt jest dobry (bez stabilizacji
    > opbrazu), widac jak motocykl pracuje a obraz jest stabilny.

    Możesz podać jakeś dokładniejsze szczegóły?

    dikoj

  • 7. Data: 2009-05-13 12:06:23
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Możesz podać jakeś dokładniejsze szczegóły?

    Moge:)

    Musisz zrobic mocowanie do aparatu w ksztalcie litery L, na dole przykrecasz
    aparat tak jak przykreca sie go do statywu a pajakiem lapiesz pionowa czesc,
    oczywiscie przydaja sie ograniczniki unimozliwiajace zsuniecie sie gum
    pajaka z mocowania aparatu.

    I Tyle...pozniej juz tylko musisz znalesc odpowiedni kat pochylenia calosci
    wzgledem twojej pozycji na motocyklu zeby dobrze wykadrowac obraz.

  • 8. Data: 2009-05-14 14:42:45
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > I Tyle...pozniej juz tylko musisz znalesc odpowiedni kat pochylenia
    > calosci wzgledem twojej pozycji na motocyklu zeby dobrze wykadrowac obraz.

    Dzięki!

    dikoj