  • 1. Data: 2022-05-17 00:36:13
    Temat: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Chodzi o to, że ... koło 19-tej stwierdziłem brak klucza do Twizy.
    Wiadomo było, że Twizy zamknąłem, alarm załączyłem (tak, Twizy może mieć
    alarm :-) ) i dalej już nie wiem co się z kluczem działo. Mogłem go
    zgubić idąc do domu albo goście mi nieopatrznie zabrali. Przeszukałem
    całe mieszkanie ze 3x bez efektu więc zadzwoniłem do gości. Też nie
    znaleźli w kieszeniach i bagażu który mieli. Że Twizy pod blokiem stało
    a miało znaleźć się w garażu to wziąłem drugi komplet kluczyków i
    wybrałem się na spacer (po co się jeździ na spacer? by dać ludziom
    pooglądać :-) ). Odjeżdżając spotkałem sąsiadów. Pogadaliśmy o małych
    samochodach elektrycznych :-) Zapytali, jaki zasięg. ile kosztuje
    "paliwo", i o całym bożym świecie. W końcu pojechałem. Jadę jadę, pełno
    biegaczy po drodze. To se pomyślałem, że też się przebiegnę. Pobiegałem,
    nic się nie zmieniło, Nadal nie miałem pomysłu co z tym kluczem.
    CalcMaps zeznaje, że odbiornik LoRa odebrał z 2,3km :-) (ten co to
    pomiar akumulatora rozważałem, ale na razie mierzy temperaturę w garażu
    a napięcie jest na Wifi). Z Chin przyszedł zgrabny moduł ESP32 z anteną,
    wyświetlaczem i bateryjką. 70zł. Potęga. Wróciłem. Szukałem pod łóżkami,
    za nimi, za szafami, 20x w każdym pomieszczeniu, na balkonie, na
    chodniku, przy śmietniku, w lodówce, w mikrofalówce, w praniu, w koszu
    na śmieci (Lokomotywa, Tuwim?). Już miałem uznać, że stracony aż nagle
    widzę, że leży sobie bezpiecznie na stacji lutowniczej pod uchwytem tak,
    że go nie było widać. Mamy północ. 5 godzin zeszło. :-)

    (nie pisałbym "Twizy" gdyby to nie miało subtelnego znaczenia :-) )

    (wiem, że pierdoły, ale motyw kluczy może kogoś zainteresować :-) )

  • 2. Data: 2022-05-17 07:46:48
    Temat: Re: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    wiesz... ja zabrałem telefon córce... od 2 tygodni przeszło próbuję go
    znaleźć:D

  • 3. Data: 2022-05-17 10:30:13
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W wtorek, 17.05.2022 o 00:36, ii napisał:

> [...]
    > widzę, że leży sobie bezpiecznie na stacji lutowniczej pod uchwytem tak,
    > że go nie było widać. Mamy północ. 5 godzin zeszło. :-)

    Nie dziwota, że zapomniałeś dodać, iż schował go Niemiec. Alzheimer.
    I to nie Lokomotywa Tuwima, ale Okulary -
    Biega, krzyczy pan Hilary:
    ,,Gdzie są moje okulary?" itd.

    --
    Collie

  • 4. Data: 2022-05-17 10:31:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/05/2022 06:46, sirapacz wrote:

    > wiesz... ja zabrałem telefon córce... od 2 tygodni przeszło próbuję go
    > znaleźć:D

    kto, ty czy corka?

  • 5. Data: 2022-05-17 11:15:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 00:36, ii pisze:

    > (wiem, że pierdoły, ale motyw kluczy może kogoś zainteresować :-) )

    https://allegro.pl/oferta/lokalizator-kluczy-brelok-
    reaguje-na-gwizd-keyfind-10439345438

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 6. Data: 2022-05-17 11:51:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 May 2022 11:15:08 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > https://allegro.pl/oferta/lokalizator-kluczy-brelok-
    reaguje-na-gwizd-keyfind-10439345438

    na gwizd, za takie Bluetoothem sterowane, ale jak sie klucze zgubia
    dalej, to moze Notione?

    J.

  • 7. Data: 2022-05-17 12:01:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 11:51, J.F pisze:

    reaguje-na-gwizd-keyfind-10439345438

    > na gwizd, za takie Bluetoothem sterowane, ale jak sie klucze zgubia
    > dalej, to moze Notione?

    Wszystkie są do dupy, bo jak potrzebujesz użyć to się okazuje że bateria
    zdechła.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 8. Data: 2022-05-17 12:37:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.05.2022 o 10:30, Collie pisze:

    > Nie dziwota, że zapomniałeś dodać, iż schował go Niemiec. Alzheimer.

    Myślisz? A byłeś już u lekarza? :-)

    > I to nie Lokomotywa Tuwima, ale Okulary -
    > Biega, krzyczy pan Hilary:
    > ,,Gdzie są moje okulary?" itd.

    Poniekąd tak, leżały sobie w zasięgu wzroku, ale jednak tak sprytnie
    ukryte, że faktycznie nie dało się ich zobaczyć. Już nawet rozważałem
    jak wyrejestrować klucz z imo i z alarmu. :-)

  • 9. Data: 2022-05-17 12:41:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > https://allegro.pl/oferta/lokalizator-kluczy-brelok-
    reaguje-na-gwizd-keyfind-10439345438

    Tak, przyszło mi do głowy, że może powinienem wrócić do używania
    breloków BT. Ale mi to g..o rzadko działało i max pół roku. Poza tym to
    kolejny brelok w pęku.

    Generalnie to ... pisałem kiedyś, że życzyłbym sobie jeden bezkluczyk do
    wszystkich moich samochodów.

  • 10. Data: 2022-05-17 12:44:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    reaguje-na-gwizd-keyfind-10439345438

    > na gwizd, za takie Bluetoothem sterowane, ale jak sie klucze zgubia
    > dalej, to moze Notione?
    >
    > J.

    Mam takie http://niusy.pl/@allegro.pl/ajl ale jak pisałem, niespejalnie
    toto działa.