  • 1. Data: 2009-02-09 19:19:53
    Temat: naprawa odziezy skorzanej - poznan
    Od: "Czorny" <c...@w...pl>

    Powitac!

    Czy ktos juz przerabiał sprawe wymiany zamka blyskawicznego w odziezy
    motocyklowej?
    Zwykla szwaczka tego nie zrobi. Musi to byc ktos, kto nie spartaczy sprawy.
    Najlepiej Poznan.

    Czorny
    r6

  • 2. Data: 2009-02-09 20:25:44
    Temat: Re: naprawa odziezy skorzanej - poznan
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Zwykla szwaczka tego nie zrobi. Musi to byc ktos, kto nie spartaczy
    > sprawy.
    > Najlepiej Poznan.

    Na Wybickiego na Wildzie jest kusnierz, widzialem u niego kombinezony
    motocyklowe, numeru nie znam, ale nietrudno znalezc. Solidny i nedrogi.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Poznań

  • 3. Data: 2009-02-09 20:51:07
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]

    > Na Wybickiego na Wildzie jest kusnierz, widzialem u niego kombinezony
    . motocyklowe, numeru nie znam, ale nietrudno znalezc. Solidny i

    **Wybickiego 16,firma Maribo,tel.061 833 19 02
    Pozdrawiam
    dawidowiak

  • 4. Data: 2009-02-10 20:35:15
    Od: "Czorny" <c...@w...pl>

    Sta$ napisal:

    > Na Wybickiego na Wildzie jest kusnierz, widzialem u niego kombinezony
    > motocyklowe, numeru nie znam, ale nietrudno znalezc. Solidny i nedrogi.

    Dzieki wielkie za pomoc. Dzisiaj zawiozlem.
    Pracownia w kamienicy, klimaty wildeckie. Otworzylem drzwi, wchodze. Czas
    sie tam zatrzymal 20 lat temu ;)
    Pan szef okazal sie jednak sympatyczny. Panie wycenily robote: wymiana
    zamka - 50zl (na oko solidny), cerowanie drobrnych przetarc i przerwanych
    szwow - 30zl roboczogodzina. Termin ok tygodnia.
    Powiedzialem panu, ze przybywam z polecenia, na co ten odparl, iz uslugi
    tego typu sa w Poznaniu na wymarciu. Jego zaklad bedzie w marcu mial
    trzydiestolecie.
    Zobaczymy jak wykonaja robote oraz czy bede zadowolony.
    Niemniej dzieki za namiar.

    Czorny
    r6

  • 5. Data: 2009-02-10 22:18:36
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Czorny pisze:

> [...]
    > zamka - 50zl (na oko solidny), cerowanie drobrnych przetarc i przerwanych
    > szwow - 30zl roboczogodzina. Termin ok tygodnia.

    Zważywszy, że tydzień ma 168 godzin, to za robotę zapłacisz około
    5040 złotych. Ufam, że kombinezon jest tego warty :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 6. Data: 2009-02-11 08:07:26
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Na ulicy Taczaka jest zaklad kaletniczny pani remontuje skory dobrze i na
    dodatek nie zdziera duzo za remont ramoneski (zamki podszewka wymiana
    kawalkow skory zaplacilem 100zl za dopasowanie spodni (zmniejszenie)80zl)
    za kazdym razem bylem zadowolony

    Losketh
    vn800

  • 7. Data: 2009-04-30 20:07:18
    Od: ik@ <ika_7721@_NOSPAM_tlen.pl>

    Dotarłam ostatnio na ul. Wybickiego 16. Okazało się, że pan był
    sympatyczny, a panie bardzo profesjonalne. Fachowa robota, wszystko
    dokładnie wykonane. Nawet nie widać, że było coś przy kurtce robione :)
    Jedynym małym minusikiem jest fakt, iż terminy są długie, ale według mnie
    jest to potwierdzenie renomy owej firmy. A co do cen to niezbytwygórowane
    jak na dzisiejsze czasy :)