  • 1. Data: 2013-03-07 16:12:49
    Temat: narybek...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    młodzieżówka PO kuje, w związku z tym, chciałem zapytać którą uczelnią
    wyższą w warszawie kształcącą w kierunku informatyk warto się zainteresować?
    zaoczne oczywiście...

    znam jedynie politechnikę warszawską i powiem, że takieg g... to ja nie
    chcę...

  • 2. Data: 2013-03-07 19:33:50
    Temat: Re: narybek...
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-07, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > młodzieżówka PO kuje, w związku z tym, chciałem zapytać którą uczelnią
    > wyższą w warszawie kształcącą w kierunku informatyk warto się zainteresować?
    > zaoczne oczywiście...

    Warto UW, PW, PJWSTK.

    Jednak nieśmiało zakładam, że robisz to dla papierka. W takim razie
    prawie dowolną.

    > znam jedynie politechnikę warszawską i powiem, że takieg g... to ja nie
    > chcę...

    Zapewne byś się nie dostał, więc po co się martwisz? :)

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 3. Data: 2013-03-07 19:52:01
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie dyskutujmy proszę o tym czy na studiach można się czegoś nauczyć...

  • 4. Data: 2013-03-08 07:11:28
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 16:12:49 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
> [...]
    > zaoczne oczywiście...
    > znam jedynie politechnikę warszawską i powiem, że takieg g... to ja nie
    mozesz rozwinac? dlaczego twoim zdaniem to takie g?

  • 5. Data: 2013-03-08 09:23:46
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    cóż to moje prywatne zdanie, cała platforma obywatelska i tvn mają zgoła
    odmienne (wychwalają pod niebiosa)... coś w tym musi być...

    P.S. miałem nie pisać, ale napiszę: zaliczenie laborki z programowania,
    jeden koleś zalicza, wszystko idzie dobrze, ale nagle na wyświetlaczu
    pojawia się zamiast cyfry znak :, koleś dostaje piątkę... ogólnie to koleś
    miał ze wszystkiego piątki... ogólnie to było takich więcej...

  • 6. Data: 2013-03-08 11:27:03
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 09:23:46 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

> [...]
    > pojawia się zamiast cyfry znak :, koleś dostaje piątkę... ogólnie to koleś
    > miał ze wszystkiego piątki... ogólnie to było takich więcej...

    Powinni go rozstrzelac!

    do pozostalych: nie karmcie please!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2013-03-08 13:26:54
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie, powinni go zatrudnić (zatrudnili) w kancelari premiera, z taką
    wiedzą...

    a ty cieciu wypad z mojego wątku,
    załóż sobie własny i dalej całuj w tyłek donalda...