  • 11. Data: 2023-07-05 13:24:27
    Temat: Re: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w telefonie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 05 Jul 2023 13:14:43 +0200, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:76daaihb6fjjm563et3j6e4m0t18upo8ht@4ax.com>

    > nie działa
    >
    > a Tobie działa?

    Nie mam plików URL, a zmieniłem nazwę jakiegoś na *.url i działa. Używam
    CTRL+C, CTRL+V.

  • 12. Data: 2023-07-05 15:43:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u83j7h$9a0$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > A do jakiego katalogu kopiujesz i jak do tego telefonu wlazłeś z
    > kompa?

    do najwyższego katalogu karty mikro sd

    > Jako pamięć masową?

    telefony już nie łaczą się jako pamięć masowa
    nie mogą być dyskiem z literka w windowsie

    > Wtedy musi działać.

    ale nie działa

    > Włączyłeś w phonie tryb udostępniania plików przez usb?

    po wetknięciu kabla wyraża sie tylko zgodę

    allow access to phone data?
    allow/deny

    https://ibb.co/Q8tV7DT

    --
    Piter

  • 13. Data: 2023-07-05 15:52:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:gmkaaihgugsllr42olmt76qs1peemoph95@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Nie mam plików URL, a zmieniłem nazwę jakiegoś na *.url i działa.
    > Używam CTRL+C, CTRL+V.

    Ja mam w ulubionych z 500 szt url. Zmieniłem teraz dla 10 rozszerzenie
    na .txt i skopiowały się do telefonu bez problemu.

    Po zmianie rozszerzenia z powrotem na .url nie zniknęły.
    Siedzą dalej w telefonie. Nawet wywołują przeglądarkę kompa i otwiera
    sie docelowa strona www.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2023-07-05 16:30:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2023 o 15:43, PiteR pisze:
    > in <news:u83j7h$9a0$1$Cav@news.chmurka.net>

    > do najwyższego katalogu karty mikro sd

    Spróbuj do innego.
    Pewnie nie masz uprawnień do zapisywania na tym poziomie.

    > telefony już nie łaczą się jako pamięć masowa
    > nie mogą być dyskiem z literka w windowsie

    Dobrze że mój tego nie wie i się łączy.
    I wszystkie znane też.
    A to że trzeba w tym celu poklikać to inna sprawa.

    > ale nie działa

    Bo się inaczej połączyłeś.

  • 15. Data: 2023-07-05 20:00:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u83umk$lgj$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Dobrze że mój tego nie wie i się łączy.
    > I wszystkie znane też.

    Nie wiesz o tym o tym, że juz nie jest pamięcią masową.
    Teraz jest zjebany wynalazek, że telefon ma priorytet nad pamięcią
    karty i może udostępnic pliki ale może być też "zajęty" i taki bolszy.

    Tak samo jest w moim aparacie foto Canona.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 16. Data: 2023-07-05 23:22:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2023 o 13:11, PiteR pisze:

    > - przepraszam która godzina?
    > - wtorek

    Kurwa, nie możesz se zainstalować progsa? Jebiesz się z kablem jak kurwa
    jakiś dziadek. Kabel to gówno obecnie.

    Usługa/klient w smartfonie siedzi i łączę się przez WiFi. Czasem z nudów
    robię kopię fotek czy inne synchro. Zajebiście, bo GUI progsa na PC jest
    megaklikalne. Nawet nie muszę szukać telefonu. Jprdl jaka dinozauria u
    ludzinów jeszcze siedzi:>
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-07-06 12:33:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jul 2023 23:22:08 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Kurwa, nie możesz se zainstalować progsa? Jebiesz się z kablem jak kurwa
    > jakiś dziadek. Kabel to gówno obecnie.

    Z przyjemnoscią bym sobie zaistalował, ale ... nie ma.
    A moze jest - polecasz MyPhoneExplorer?

    Bo synchronizacja przez googla srednio mi się podoba. Ale moze
    sie przekonam do niektĂłrych danych.

    Najchetniej to bym zobaczył serwer wins(samba) na telefonie.

    Ale Android bez roota nie pozwoli na niski port, Windows nie pozwoli
    na zmianę portu, trzeba by jakies proxy pisac.

    No i wychodzi, ze kabel najlepszy. Bo jakoś działa i ogólnie najmniej
    problemow.
    Tylko że jak spróbowałem, to sie okazało, ze nie działa.

    Ale to chyba zła karta była.

    MPE to jakis dinozaur przeciez :-)
    Ale widac aktualizowany

    J.

  • 18. Data: 2023-07-06 13:02:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.07.2023 o 12:33, J.F pisze:

    > Z przyjemnoscią bym sobie zaistalował, ale ... nie ma.

    Czego nie ma? Link do progsa na PC podałem wyżej. W sklepie Play jest
    klient do tego.
    > A moze jest - polecasz MyPhoneExplorer?

    Oczywiście. Fajną sprawą jest też to, że wszystkie telefony jakie masz w
    domu, mają osobną bazę danych i każdy możesz sobie synchronizować.

    > Bo synchronizacja przez googla srednio mi się podoba. Ale moze
    > sie przekonam do niektórych danych.
    >
    > Najchetniej to bym zobaczył serwer wins(samba) na telefonie.

    Nachuj ryć po folderach w ten sposób?...ale z poziomu progsa jest "samba".

> [...]
    > problemow.
    > Tylko że jak spróbowałem, to sie okazało, ze nie działa.

    Dobre się nie starzeje. Co fajne, można smsy czy inne historie
    synchronizować, poprawiać kontakty czy nawet obsługiwać telefon z
    poziomu PC, robić pełne kopie, nawet synchro z Google jest.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-07-06 22:40:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u84muj$1lc29$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Kurwa, nie możesz se zainstalować progsa? Jebiesz się z kablem jak
    > kurwa jakiś dziadek. Kabel to gówno obecnie.

    No co ty nie powiesz. A co proponujesz w zamian łyżki do zupy.
    Też gówno?

    Prosta czynność w zjebanym, szpiegowskim Androidzie.
    url to plik tekstowy. Podwalina informatyki.
    Pewnie chuje specjalnie blokują to rozszerzenie.

    Ten wątek nie jest po to żeby znaleźć obejscie.
    Ten wątek jest po to żeby potępić, piętnować i zahukać kurwę Google.

    --
    Piter

  • 20. Data: 2023-07-08 11:45:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-06, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście. Fajną sprawą jest też to, że wszystkie telefony jakie masz w
    > domu, mają osobną bazę danych i każdy możesz sobie synchronizować.

    A jest coś takiego z zarządzalnią pod Linuksem?

    Natywny dla samsungowych androidów manager plików ma wbudowanego klienta
    samby. Kopiować można w obie strony. Całkiem dobrze to działa. Pewnie
    jest więcej klientów. W sumie aż tak krytyczne nie jest gdzie jest ten
    serwer.

    --
    Marcin