  • 1. Data: 2009-03-05 18:59:39
    Temat: nietypowy kalendarz
    Od: mantodeus <l...@g...com>

    witam

    jest taki kalendarz http://t7.nstrefa.pl/kalendarz.php i jest ok ale
    ma duze ograniczenia. czy ktos ma pomysl w czym zrobic takie cos zeby
    mozna bylo to latwiej konfigurowac? (np dodac kilka linii poziomych i
    zrobic w ten sposob"grupy")

    p.s. chodzi o to ze znam tylko (w pewnym ograniczonym stopniu) xhtml,
    css, javascript i php a takie sprawy jak chocby flash, sa mi obce
    (jesli we flash'u takie cos latwo robic i konfigurowac to sie naucze
    ale wolal bym cos bardziej... wolnego;) jako ze jestem zwolennikiem
    "ruchu" wolnego oprogramowania itd itp).

    TIA

  • 2. Data: 2009-03-05 20:42:07
    Temat: Re: nietypowy kalendarz
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > "ruchu" wolnego oprogramowania itd itp).

    wolnego od czego?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-03-05 20:58:47
    Temat: Re: nietypowy kalendarz [ot]
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    rezist.com wrote:
    > wolnego od czego?

    Wolnego w dzialaniu ;-)

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2009-03-06 07:06:42
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    rezist.com pisze:

    > wolnego od czego?

    No przecież nie w tym sensie! Wolnego, znaczy nie aresztowanego.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 5. Data: 2009-03-06 14:45:14
    Od: mantodeus <l...@g...com>

    On 5 Mar, 21:42, "rezist.com" <r...@s...us> wrote:

    > wolnego od czego?

    nie tego dotyczylo moje pytanie ale ok, sam sobie jestem winny, nie
    potrzebnie zaczynalem wiec teraz trzeba wyjasnic (ale nie chce tego
    watku rozciagac w tym kierunku wiec wiecej sie na ten temat nie
    wypowiem;) )

    otoz za Wikipedia:
    1. Adobe Flash (dawniej Macromedia Flash) - [...] Powstałe pliki .swf,
    zwane często "plikami Flash" można odtwarzać na stronie za pomocą
    przeglądarki internetowej z zainstalowaną odpowiednią wtyczką (np.
    Adobe Flash Player) [...]

    co tu bije w oczy? to ze jest to produkt Adobe! a.....

    2. SVG (ang. Scalable Vector Graphics) - uniwersalny format
    dwuwymiarowej grafiki wektorowej (statycznej i animowanej),
    nieobwarowany licencjami i patentami.

    co znowu tu sie w oczy rzuca? no oczywiscie ze to ze format nie jest
    obwarowany licencjami. tyle w temacie wolnego oprogramowania:) p.s.
    teraz przychodzi mi do glowy ze moze zle to nazywam wiec wybaczcie
    jesli brak mi slownictwa. hej