  • 1. Data: 2021-01-25 16:03:38
    Temat: nowa bateria - metoda na (w miare) trafiony zakup
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    firmowa bateria spuchla (samsung), problem z zakupem nowej --> czy jest
    jakas metoda, zeby nie kupic tandety (np. miejsce zakupu)?
    czy nie kombinowac i brac to, co jest do kupienia gdziekolwiek, bo i tak
    ryzyk fizyk, wszedzie chinszczyzna.

  • 2. Data: 2021-01-25 22:52:19
    Temat: Re: nowa bateria - metoda na (w miare) trafiony zakup
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2021 o 16:03, 1634Racine pisze:
> [...]
    > jakas metoda, zeby nie kupic tandety (np. miejsce zakupu)?
    > czy nie kombinowac i brac to, co jest do kupienia gdziekolwiek, bo i tak

    Kilka wątków jest w archiwum na ten temat. Wiem, nie podziękujesz.

    Możesz wypierdalać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-01-30 23:56:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:600f3da2$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Kilka wątków jest w archiwum na ten temat. Wiem, nie podziękujesz.
    >
    > Możesz wypierdalać.

    zachowujesz się jak ten buc pies
    bądź sobą ;)

    --