  • 1. Data: 2009-10-03 10:56:03
    Temat: nowe opony do Viadra .... ale jakie
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    No to rozpocząłem poszukiwania testów i opinii w necie.
    Znalazłem 2 artykuły na temat opon , niedawno ktoś już to zapodał na grupę.
    http://www.motostrada.net/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=71&Itemid=30

    oraz
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_opon_enduro

    no i jak im wierzyć ??? :)

    Jeden artykuł to oryginał z Motocykla , drugi jako źródło podaje
    Motocykl nr 7/2005

    No i ciekawostka , proponuje zerknąć i porównać wynik np dla
    Dunlop D607 i Pirelli MT90 :)
    kolosalna zmiana ?
    a może te wszystkie testy to jedna wielka ściema ?

    Obecnie mam Anakee i w sumie tu akurat się z nimi zgadzam , opony
    wprowadzają lekką nerwowość przy lataniu po suchym na winklach.
    Dlatego szukam alternatywy.
    Jakieś propzycję z własnych doświadczeń ?

    --
    Sysek

  • 2. Data: 2009-10-03 13:13:57
    Temat: Re: nowe opony do Viadra .... ale jakie
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie mam Anakee i w sumie tu akurat się z nimi zgadzam , opony
    > wprowadzają lekką nerwowość przy lataniu po suchym na winklach.

    No co ty - ja to miałem i to była rewelacja.

    b.

  • 3. Data: 2009-10-03 13:16:18
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 3 Paź, 12:56, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No to rozpocząłem poszukiwania testów i opinii w necie.
    > Znalazłem 2 artykuły na temat opon , niedawno ktoś już to zapodał na
    grupę.http://www.motostrada.net/index.php?option=com
    _content&task=view&id=7...

    jak w temacie...takie...? ->http://www.fossbaseny.com.pl/Numatic/sprzet
    %20reczny/image007.jpg

    tylko potrzeba 4 sztuki...

    Pozdrawiam,
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 4. Data: 2009-10-03 14:08:29
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Bart z Uc pisze:
    grupę.http://www.motostrada.net/index.php?option=com
> [...]

    Jak już masz zamiar pier.... głupotę to przynajmniej zrób to dobrze

    --
    Sysek

  • 5. Data: 2009-10-03 22:22:47
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    "Sysek" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jakieś propzycję z własnych doświadczeń ?

    Metzeler MCE Karoo :)

    pzdr

  • 6. Data: 2009-10-04 18:59:13
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jakieś propzycję z własnych doświadczeń ?

    nie wiem w jakich warunkach śmigasz ale u siebie mam Metzeler Tourance i jak
    na moje oko bardzo fajny kompromis opony która przyzwoicie zachowuje się na
    asfalcie i bardzo fajnie daje radę na szutrach.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk