  • 1. Data: 2009-12-26 21:47:30
    Temat: nowy orange gp co warto włączyć i jak?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kupiłem startera, mam już dualsima
    różne opcje jakiś tam sms wysłać ale skasowałem
    podobno przez pół roku co miesiąc będą dawać chyba 20zł
    jeśli doładuję min 25zł
    czy warto zmieniać na zwykłego pop i tak 50zł doładowuję

    takie urywki wiedzy i w końcu nie wiem nic :/

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-12-26 22:19:00
    Temat: Re: nowy orange gp co warto włączyć i jak?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > jeśli doładuję min 25zł
    > czy warto zmieniać na zwykłego pop i tak 50zł doładowuję
    >
    > takie urywki wiedzy i w końcu nie wiem nic :/

    napisz czy beziesz dzwonił w sieci czy poza czy pół na pół, i ile chcesz
    wygadać. W GO bedziesz miał prosciej, bo nic nie zrobisz, a w POP
    taniej, ale trzeba pokombinować.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-12-26 23:18:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > napisz czy beziesz dzwonił w sieci czy poza czy pół na pół, i ile chcesz
    > wygadać. W GO bedziesz miał prosciej, bo nic nie zrobisz, a w POP
    > taniej, ale trzeba pokombinować.

    orange wziąłem tylko dla mbox bo wygodne sms z neta nawet za granice
    i rozmów przychodzących bo czasami brak mi zasięgu

    rozmawiam z ery bo mam umowę (jeszcze rok) potem będzie play

  • 4. Data: 2009-12-27 08:44:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > orange wziąłem tylko dla mbox bo wygodne sms z neta nawet za granice
    > i rozmów przychodzących bo czasami brak mi zasięgu

    to najtaniej bedize doładowywać 50zł/3 miesiace i sprzedawać zgromadzone
    złotówki na allegro. usługa nazywa sie przelew sms. Odzyskasz wiekszość
    kasy.
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-12-27 10:33:59
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > orange wziąłem tylko dla mbox bo wygodne sms z neta nawet za granice
    > i rozmów przychodzących bo czasami brak mi zasięgu
    właśnie sprawdziłem i okazuje sie ze mbox z netu działa nawet gdy masz
    zero na koncie prepaida (okres pasywny) wygląda na to ze jest 30 smsów
    na miesiać.
    ToMasz

  • 6. Data: 2009-12-27 20:34:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > to najtaniej bedize doładowywać 50zł/3 miesiace i sprzedawać zgromadzone
    > złotówki na allegro. usługa nazywa sie przelew sms. Odzyskasz wiekszość
    > kasy.

    kaska przyda się, bo potrzebuję więcej sms na które da się odpowiedzieć i zawsz
    dochodzą, no i jak pisałem czasem brak zasięgu i trzeba zadzwonić

    wiesz może coś o tych promocjach? że sms się gdzieś wysyła i ponoć nic nie płaci a
    zyskuje, czy tam nie ma kruczków?

  • 7. Data: 2009-12-28 19:04:34
    Od: W <a...@o...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > właśnie sprawdziłem i okazuje sie ze mbox z netu działa nawet gdy masz
    > zero na koncie prepaida (okres pasywny) wygląda na to ze jest 30 smsów
    > na miesiać.
    > ToMasz

    Zgadza się - bardzo wygodne rozwiązanie na zaoszczędzeniu multum kasy na
    wysyłanie sms za granicę ;)

  • 8. Data: 2009-12-29 16:15:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz
    > wygadać. W GO bedziesz miał prosciej, bo nic nie zrobisz, a w POP

    W GO jest pare bonusow po doladowaniu, ktorych w pop nie ma, ale za
    to nie ma pakietow roznych, ktore mozna sobie wlaczyc w pop.

    W sumie - jak kto duzo gada i czesto doladowuje to GO, a jak nie,
    to pop.

    J.

  • 9. Data: 2009-12-31 13:17:24
    Od: W <a...@o...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał
    >
    > W GO jest pare bonusow po doladowaniu, ktorych w pop nie ma, ale za
    > to nie ma pakietow roznych, ktore mozna sobie wlaczyc w pop.

    znaczy się inne niż te:
    http://preview.tinyurl.com/y8myx55 (link z podglądem)
    ?
    :P